برخورد با روزه‌خواران طبق قانون انجام می‌شود

فرمانده انتظامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: در ماه رمضان با افرادی که تظاهر به روزه‌خواری داشته باشند، طبق وظیفه قانونی برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار منوچهر امان‌الهی امروز _سه‌شنبه بیست‌وسوم اسفند_ در نشست با معاون فرهنگی اجتماعی پلیس استان چهارمحال‌وبختیاری، اظهار کرد: افزایش ایستگاه‌های نیروی انتظامی در سطح جاده‌ها در سطح کشور با یک سری فاکتورها تعیین می‌شود که البته معتقد هستم باید افزایش یابند.

وی افزود: در برنامه پنج ساله این موضوع دیده شده است، اما در دولت و مجلس شورای اسلامی باید مراحل لازم طی شود که در دستور کار است؛ تناسبی بین تغییرات خودرویی، جمعیت و داشته پلیس رعایت نشده است که نیازمند تقویت است که ما پیگیر این امر هستیم.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: در اغتشاشات اخیر تعداد قابل توجهی دستگیر شدند که در دستگاه قضائی به عفو مقام معظم رهبری رسید و توجیه افراد و مدارای با این دسته افراد صورت گرفت و بعید می‌دانم اکنون کسی تحت این عنوان در زندان باشد.

وی در خصوص ورود یک فرد به دبستانی در شهر سورشجان و تهدید دانش‌آموزان این مدرسه و در نهایت دستگیر نشدن او، ادامه داد: طبق قانون مجرمان در طبقات مختلف قرار دارند و جز موارد محدودی که قرار بازداشت موقت وجود دارد مابقی از وثیقه تا التزام که پایین‌ترین نوع آن است بسته به نوع اتهام و جهات مختلف تأثیرگذار است و فاکتورهای زیادی دارد قاضی قرار صادر می‌کند و می‌گوید متهم می‌تواند تا زمان صدور رأی ضامن بیاورد، در این ماجرا همکاران ما به محض اطلاع از موضوع حاضر شدند و فرد را دستگیر کردند.

سردار امان‌الهی تصریح کرد: بعضی موارد خاص همچون شرارت و قتل قرار بازداشت موقت دارد و در مابقی موارد همان لحظه فرد با ضامن طبق قانون آزاد می‌شود.

وی اضافه کرد: در ماه رمضان افرادی که تظاهر به روزه‌خواری خواری داشته باشند طبق وظیفه قانونی برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: وظیفه می‌دانیم و افتخار می‌کنیم که در خدمت مردم باشیم نگاه ما به بسیاری افرادی که گرفتار می‌شوند اصلاح شدن است، زیرا بسیار سخت است که جوان یا نوجوانی درگیر شود و اصل این است که مردم در امنیت و آرامش باشند.

کد خبر 647815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.