شاخص آلودگی هوای مناطق تهران؛ امروز ۲۲ اسفند

کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز در ساعت منتهی به هفت صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۸۳ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وضعیت هوای تهران امروز _دوشنبه بیست‌ودوم اسفندماه_ به شرح زیر است:

امروز دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های اسلام‌شهر با شاخص ۱۵۴، رباط کریم با شاخص ۱۷۸، شهریار با شاخص ۱۵۶ و ملارد با شاخص ۱۵۹ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های پیشوا با شاخص ۱۲۵، تهران پارک شکوفه با شاخص ۱۱۳، سلامت با شاخص ۱۰۹، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۱۰۶، شریف منطقه دو با شاخص ۱۰۸، شهرداری منطقه ۱۰ با شاخص ۱۰۵، قائم با شاخص ۱۴۶، قرچک با شاخص ۱۳۸ و ورامین با شاخص ۱۴۴ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های اقدسیه منطقه یک با شاخص ۷۶، امام خمینی با شاخص ۶۵، پاکدشت با شاخص ۷۹، پردیس با شاخص ۶۱، تربیت مدرس منطقه شش با شاخص ۹۶، دانشگاه تهران با شاخص ۹۴، دماوند با شاخص ۷۷، ژئوفیزیک با شاخص ۶۴، ستاد بحران منطقه هفت با شاخص ۹۱، شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۸۲ و شهرداری مرکز منطقه ۱۲ با شاخص ۸۴ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

همچنین سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های شهرداری منطقه دو با شاخص ۷۶، شهرداری منطقه چهار با شاخص ۹۹، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۶۶، شهرداری منطقه ۱۶ با شاخص ۵۷، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۹۲، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۸۰، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۵۶، علم و صنعت با شاخص ۸۷، قدس با شاخص ۵۴ و گلبرگ منطقه هشت با شاخص ۷۷ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های آتی‌ساز با شاخص ۳۳، بزرگراه محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۴۷، پونک با شاخص ۴۸، چشمه با شاخص ۴۲ و مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۴۵ در وضعیت هوای پاک (سبز) قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 647319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.