جمع‌آوری ۱۵۰ معتاد متجاهر در خمینی‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر از دستگیری ۱۵۰ نفر از معتادان متجاهر و سارق معتاد در دومین مرحله از طرح آرامش توسط مأموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ غلامرضا براتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در ادامه برنامه‌ها و اقدامات پلیس مبارزه با موادمخدر برای برقراری امنیت و در راستای تحقق مطالبات به حق مردم، دومین از مرحله طرح آرامش در سطح شهرستان اجرا شد.

وی افزود: در این طرح چهار روزه که به صورت ویژه و ضربتی و با همکاری سایر یگان‌های انتظامی در سطح شهرستان به اجرا در آمد، بازرسی از مخفیگاه سارقان معتاد، پاک‌سازی نقاط آلوده و اماکن مخروبه و جمع‌آوری معتادان متجاهر در دستور کار قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر تصریح کرد: در قالب این طرح افزون بر اجرای ۴۰ مورد حکم بازرسی از مناطق آلوده و مخفیگاه‌های سارقان معتاد، ۱۵۰ نفر از معتادان پرخطر و سارقان معتاد نیز دستگیر شدند.
وی با اشاره به اینکه اجرای طرح عملیاتی آرامش دو در سطح شهرستان به طور مستمر و جدی در حال پیگیری است، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت اطلاع از جرم یا مشاهده تخلف با سامانه ۱۱۰ تماس بگیرند تا موضوع توسط مأموران پلیس به سرعت پیگیری شود.
کد خبر 646567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.