ساماندهی دست‌فروشان انجام می‌شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: ساماندهی بساط گستران و دست فروشان در محدوده تئاتر شهر انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نادعلی امروز _ سه‌شنبه شانزدهم اسفندماه _ در یکصدوسی وچهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، اظهار کرد: در سازمان زیباسازی جهت ساماندهی تئاتر شهر طرح جذاب و زیبایی تهیه شده است و در جلسه امروز صبح طرح مذکور ارائه و مواردی که در نظر داشتیم رعایت شده بود.

وی افزود: برای اینکه حریم تئاتر شهر حفظ شود، محوطه نباید حفاظ داشته باشد و حریم میراث فرهنگی نباید تغییر کند؛ بنابراین طرح ساماندهی با توجه به این موارد طراحی شده و برای اینکه امور انجام شود جلسات متعددی با معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد و اداره کل هنرهای نمایشی از این طرح مطلع است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ساماندهی بساط گستران و دست فروشان انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: این ناحیه بهم ریختگی دارد و باید ساماندهی شود، با توجه به امرار معاش دست‌فروشان در روزهای پایانی سال، بحث ساماندهی پس از ایام تعطیلات نوروزی انجام خواهد شد.

نادعلی اضافه کرد: بوستان دانشجو در مرحله‌های بعدی ساماندهی خواهد شد تا خانواده‌ها بتوانند از این محیط بازدید داشته باشند، معتقدیم این پارک تنها متعلق به هنرمندان و دانشجویان نیست و تمام افراد باید بتوانند در این مکان حضور یابند.

وی گفت: پلیس، سازمان بهزیستی و وزارت بهداشت باید با هم همکاری کنند تا پارک‌ها و بوستان‌ها در پایتخت برای خانواده‌ها زیست‌پذیر شود، این موضوع را نمی‌پذیرم که قسمتی از بوستان‌ها برای استفاده افراد ساماندهی شود و قسمت‌های دیگر به همان صورت باقی بماند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران افزود: در تمام کارها و فعالیت‌هایی که انجام می‌دهیم با آسیب‌های اجتماعی روبه‌رو هستیم که باید کاهش یابد، سیاست‌ها برای معتادان متجاهر، خرده‌فروشان و قاچاق فروشان باید به روز شود و با الگوی ایرانی_ اسلامی رو به پیشرفت مناسب باشد.

کد خبر 646222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.