آموزش فرمول رنگ موی هلویی در آرایشگاه زنانه بورگ پردیس

سالن زیبایی بورگ در شهر پردیس تهران از جمله آرایشگاه های زنانه است که میتوانید در آن هر فرمول رنگ مویی را تجربه کنید آدرس اینستاگرام borgsalon .

بورگ بهترین سالن زیبایی در پردیس تهران است که ، خدمات با کیفیت و متنوعی را برای بانوان گرامی انجام می دهد. از خدمات این سالن زیبایی می توان براشینگ مو، رنگ مو کراتیه، شنیون مو، انواع بافت مو، تنوع رنگ و مش، اکستنشن، کاشت و لیفت مژه، لیفت ابرو، کاشت ناخن، اصلاح صورت، میکروبیلدینگ در شهر پردیس و … را نام برد. دقت داشته باشید که قیمت بالای برخی از سالن ها به معنای بهترین بودن نیست، باید تحقیقات لازم را انجام دهید. بهترین سالن زیبایی در پردیس تهران، ضمن اینکه از مواد با کیفیت و کادر با تجربه و حرفه ای برای خدمات خود استفاده می کند، از قیمت مناسبی برخوردار است. اگر شما نیز به زیبایی خود اهمیت می دهید و به دنبال بهترین سالن برای خدمات باکیفیت هستید، با بهترین آرایشگاه زنانه در شهر پردیس تهران Pardis از طریق شماره های موجود در آگهی در تماس باشید.

تماس با آرایشگاه بورگ

مدیریت هنگامه رویین تن شعبه پردیس ۰۲۱۲۸۴۲۵۷۷۵

اینستاگرام سالن بورگ @borgsalon

آدرس سایت www.borg.salon

آدرس سالن زیبایی بورگ پردیس :

شعبه اول – تهرانپارس غربی فلکه اول خیابان رشید

شعبه مرکزی: آرایشگاه در پردیس فاز ۲ مجتمع ایران زمین ط۳ پ ۲۰۸

در صورت تغییر مکان تماس بگیرید.

آموزش فرمول رنگ موی هلویی در آرایشگاه زنانه بورگ پردیس

موهای بلوند هلویی می تواند یکی از این دو مورد باشد: مشتری شما یک رنگ هلویی سراسری در موهای خود میخواهد که رنگ پریده است و تقریباً بلوند به نظر می رسد، یا رنگ هلویی را با موهای بلوند میخواهد مثلاً یک آمبره یا بالیاژ بلوند هلویی. هر کدام از این موارد باشد، احتمالاً به یک پیش روشن کننده نیاز است، بنابراین روشن کننده ای را انتخاب کنید که با تکنیک انتخابی شما کار کند. استفاده از BlondorPlex برای هایلایت یا لیفت کردن سرتاسر مو عالی است، در حالی که استفاده از Blondor Freelights برای رنگ های آزاد پیشنهاد می‌شود.

با سایه های هلویی موجود در نمونه کار Wella آشنا شوید. تعداد زیادی از نمونه سایه های هلویی وجود دارد که فقط باید مخلوط شوند، اما محبوب ترین ها عبارتند از:

Opal-Essence از Illumina Color هلوی مسی: این رنگ به رنگ هلویی تقریباً فلزی میباشد که به موهای مشتری شما انعکاس گرم و خنک می دهد تا درخشش ماورایی داشته باشد.

ایجاد رنگ نارنجی یا هایپر مرجانی با Tomorrow Clear: با ترکیب نارنجی یا Hyper Coral و افزودن Tomorrow Clear، می توانید به راحتی رنگ ها را پاستیلی کنید.

رنگ‌های لمسی یا قرمزهای پر جنب و جوش Koleston: با ترکیب 0/00 رنگ‌های بلوند شفاف و کم‌رنگ در سطح 9 یا 10، رنگ‌های مسی موجود در مجموعه قرمزهای پر جنب و جوش به رنگ هلویی آفتابی تبدیل می‌شوند.

چند ایده برای افزایش جذابیت بلوند هلویی

بالیاژ بلوند هلویی

اگر به دنبال خلاقیت فوق العاده جذاب با بالیاژ بلوند هلویی در آرایشگاه زنانه در شهر پردیس استان تهران هستید، چنین ترکیبی را امتحان کنید. ریشه‌های بلوند با طول‌ موهای هلویی-نارنجی ترکیب می‌شوند تا ظاهر موی دو رنگ داشته باشند که مطمئناً از زیبایی آن همه مجذوب خواهند شد. تضاد رنگ در این تکنیک مهم است، بنابراین نترسید و با فرمول رنگ خود جسورتر پیش بروید، و مقدار بیشتری از رنگ نارنجی را به Color Fresh CREATE اضافه کنید تا سرزندگی ظاهرتان را افزایش دهید. همچنین می توانید برای ریشه موهایتان از بلوند فوق العاده یخی استفاده کنید تا به جذابیت رنگ هلویی موهایتان بیافزاید.

ترکیب رنگ هلویی گرم

فرمول های رنگ:

Perfecton، Color Fresh Create، Illumina Color

پیش رنگدانه

A: Perfecton /43 and /3 Color

B: 30g 8/37 + 20g 8/05 + 20g 7/43 + 6%

C [قسمت جلویی]: 30g Tomorrow Clear + 3g Nu-Dist Pink + 3g Infinite Orange + 1g High Magenta.

D [پشتی قسمت]: 8/05 + 9/43 + 6%.

رنگ هلویی گل سرخ در آرایشگاه زنانه در پردیس تهران

فرمول های رنگ موی هلویی:

بلوندور، لمس رنگی، رنگ ایلومینا

روشن کردن مو

A: Blondor multi-blonde powder + 6% + Wellaplex n°1 Color

B [ریشه]: Color Touch 30g 8/73 + 3g 5/5 + 1.9%

C [قاب صورت]: Illumina Color 15g 10/05 + 1g 7/43 + 1.9%

D [پایان]: Color Touch 30g 9/73 + 1g 55/54 + 1.9%.

آمبره بلوند خاکستری بر روی موهای سیاه

این بلوند خاکستری روی موهای مشکی اعمال می شود و دارای یک ریشه طبیعی است که به رنگ بلوند نرم و در عین حال جذاب تبدیل می شود. در این تکنیک، BlondorPlex چند اینچ از ریشه اعمال می‌شود و تا انتها مو لیفت می‌شود. سپس، Color Touch 10/81 + 7/89 + 9/16 برای رنگ کردن مو به خاکستری استفاده میشود، بنابراین شما به یک روکش رنگ جذاب روی موهایتان خواهید رسید.

آموزش فرمول رنگ موی هلویی در آرایشگاه زنانه بورگ پردیس

آمبره بلوند خاکستری با هایلایت در سالن زیبایی شهر پردیس

هایلایت های آمبره به لطف این ظاهر دو تکنیک در یک تکنیک میباشند (مثل یک تیر و دو نشان). در پایان این تکنیک شما یک بلوند خاکستری و به علاوه چند هایلایت روشن اضافی که از ریشه مو شروع شده است خواهید داشت. برای ایجاد هایلایت با آمبره، قبل از اضافه کردن چند تار برای کادربندی صورت، ابتدا تمام قدهای میانی و انتهای مو را با BlondorPlex روشن کنید. سپس، برای پایان کار، با Koleston Perfect 10/96 و خط تیره9/73 مو را رنگ کنید.

نکات مهم انتخاب آرایشگاه زنانه در پردیس و تهرانپارس

سالن زیبایی به یک چهره تقریبا نمادین در فرهنگ غربی تبدیل شده است. اینجا جایی است که مردم برای اصلاح مو و ناخن‌های خود مراجعه میکنند، اما همچنین مرکزی برای اخبار جامعه، اعترافات و (صحبت‌های زنانه) است! به این ترتیب، انتخاب یک سالن، فرآیندی است که اکثر زنان و مردان تحت تاثیر آن قرار خواهند گرفت.

اولین کاری که باید در انتخاب سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه در پردیس کرد، ارزیابی کارهایی است که میخواهند انجام شود. زنی که فقط می‌خواهد موهایش را کوتاه کند ممکن است به آرایشگاهی متفاوت از زنی که خواهان خدمات دائمی، رنگ کردن یا سایر خدمات گسترده‌تر است، برود. اگر او به کوتاهی سریع موهایش در آن روز نیاز دارد، بهتر است به جای اینکه سعی کند آرایشگر همیشگی خود را در مدت کوتاهی با او کار کند، به یک سالن آرایشگاه زنانه دیگر برود. برای سایر خدمات، یک زن ممکن است بخواهد به یک سالن خدمات کامل و فقط با قرار قبلی فکر کند. این بدان معنی است که او صاحب سبکی خواهد شد که از او انتظار دارد، می‌داند که می‌خواهد چه کاری انجام دهد، و تحت فشار نیست تا مشتریان بیشتری را جذب کند.

کد خبر 646523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.