هواشناسی امروز ایران + پیش‌بینی فردا

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، وضعیت هوای کشور را تشریح کرد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امروز _سه‌شنبه شانزدهم اسفندماه_ بر مناطقی از شمال غرب، غرب، جنوب غرب، شمال شرق، مرکز، دامنه‌های زاگرس مرکزی، دامنه‌های جنوبی البرز و سواحل دریای خزر شرایط ابرناکی، بارش باران، گاهی رعدوبرق و وزش شدید باد پیش‌بینی می‌شود و این وضعیت تا روز جمعه در این مناطق تداوم خواهد داشت.

وی افزود: همچنین از بعدازظهر پنجشنبه و در روز جمعه، در مناطقی از یزد، خراسان جنوبی و شمال استان‌های فارس، بوشهر و کرمان و روز شنبه در مناطقی از شرق و شمال شرق کشور، شاهد بارش خواهیم بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: بارش در مناطق سردسیر و کوهستانی شمال غرب، غرب، ارتفاعات زاگرس و البرز مرکزی، به شکل برف و با توجه به وزش باد شدید، با کولاک برف خواهد بود.

وی ادامه داد: همچنین امروز با شمالی‌شدن جریان‌ها روی دریای خزر، دمای هوا در استان‌های ساحلی خزر به خراسان شمالی به‌طورمحسوسی کاهش می‌یابد. امروز دریای خزر و از پنجشنبه تا شنبه، خلیج فارس مواج است.

وضعیت کنونی هوای استان اصفهان، قسمتی ابری، گاهی نیمه‌ابری و گاهی وزش باد شدید با بیشینه ۲۲ و کمینه هشت است و در روز _چهارشنبه هفدهم اسفندماه_ نیمه‌ابری تا ابری، همراه با رگبار باران و گاهی وزش باد شدید با بیشینه ۱۸ و کمینه هشت پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 646083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.