انرژی اضافی متروی بیلبائو در خدمت ناوگان اتوبوسرانی

شورای شهر بیلبائو تعهد خود را به برقی‌سازی شبکه حمل‌ونقل عمومی محلی با اعلام ابتکار جدیدی که شامل اعمال شارژ هوشمند برای اتوبوس‌های شهری خواهد بود، تأیید کرده است. این امر با ایجاد زیرساختی امکان‌پذیر می‌شود که برق بلااستفاده را از شبکه مترو محلی به انبار شارژ اتوبوس‌ها منتقل کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، پروژه‌ای با مشارکت بین شورای شهر بیلبائو، آلسا (اپراتور خدمات اتوبوس بیلبائو) و انجمن مدوسا متشکل از ارائه‌دهندگان انرژی مختلف در نظر گرفته شده است که بر اساس آن از انرژی‌های بلااستفاده خدمات مترو در بخش اتوبوسرانی شهر استفاده می‌شود.

این طرح برای بهینه‌سازی استفاده از توان قراردادی در شبکه‌های راه‌آهن، مجتمع‌های صنعتی، کارخانه‌های بزرگ و تأسیسات بندر قابل اجرا است. پروژه جدید، امکان شارژ هوشمند را از مصرف‌کنندگان بزرگی فراهم می‌کند که به طور مداوم در طول روز از آن استفاده نمی‌شود.

از جمله مزایای این رویکرد، استفاده از زیرساخت‌های الکتریکی موجود بدون نیاز به درخواست نقطه دسترسی و توزیع جدید به شبکه، قیمت رقابتی، اتوماسیون و بهره‌برداری هوشمند از فرآیند شارژ است.

انرژی اضافی متروی بیلبائو در خدمت ناوگان اتوبوسرانی

اولین پروژه توسعه‌یافته، امکان استفاده از زیرساخت‌های پرقدرت متروی بیلبائو را برای ارائه خدمات تکمیلی به Bilbobus ارائه می‌دهد. این راه‌حل، سرمایه‌گذاری در اتصالات الکتریکی جدید را به حداقل می‌رساند و استفاده از توان انقباضی را بهینه می‌کند.

این طرح اجازه می‌دهد تا ناوگان اتوبوسرانی بدون تأثیر بر خدمات ریلی شارژ شود، زیرا در صورت وجود سرویس مترو در آن زمان، تأمین برق قطارها همیشه بر اتوبوس‌ها اولویت دارد و باعث کاهش شارژ مجدد اتوبوس‌ها هنگام عبور قطار می‌شود. شب‌ها، هنگامی که خدمات مترو وجود ندارد، شارژ اتوبوس برای بهینه‌سازی سیستم فشرده‌تر خواهد بود. شورای شهر بیلبائو اعلام کرده است که در حال بررسی امکان تعمیم این فناوری به شهرهای دیگر است.

کد خبر 646033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.