علت بدحالی دانش‌آموزان مدرسه پیام‌شاهد اصفهان مشخص شد

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش درباره اخبار منتشر شده مدرسه پیام شاهد ناحیه یک شهر اصفهان توضیحاتی ارائه داد.

جلال سلمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره اتفاقات روز گذشته مدرسه پیام شاهد ناحیه یک شهر اصفهان گفت: پس از بررسی‌های دقیق مشخص شد که یکی از دانش‌آموزان به‌واسطه انتشار گاز فلفل در فضا باعث بدحال شدن تعدادی از دانش‌آموزان این آموزشگاه شده است.

وی ادامه داد: یکی از دانش‌آموزان این مدرسه با استفاده از اسپری فلفل موجب شد تا بوی این اسپری در قسمتی از فضای آموزشگاه استشمام شود و موجب نگرانی تعدادی از دانش‌آموزان شد.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: از آنجایی که سلامت تمام دانش‌آموزان برای عوامل مدرسه ارجحیت دارد، مسئولان مدرسه بلافاصله با اورژانس تماس گرفته تا از سلامت همه دانش‌آموزان اطمینان حاصل کنند؛ دانش‌آموز مذکور نیز شناسایی شده است.

وی با بیان اینکه همه دانش‌آموزان باحال خوبی روانه منزل شدند، خاطرنشان کرد: خانواده بزرگ آموزش و پرورش استان اصفهان به‌ویژه دانش‌آموزان و والدین از توجه به اخبار کذب و شایعاتی که با هدف ایجاد دلهره، استرس و سلب اعتماد از محیط آموزشی در حال انتشار است، پرهیز و اخبار مربوط به مدارس را از طریق مسیرهای ارتباطی معتبر پیگیری کنند.

بیشتر بخوانید:

کد خبر 645805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.