۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
رندرهای گوشی Moto G Power 2023 منتشر شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد گوشی Moto G Power 2022 از تراشه Helio G37 بهره می‎‌برد و با چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به‌تازگی رندرهایی از گوشی Moto G Power2023 منتشر شده که جایگزین گوشی Moto G Power2022 است. به نظر می‌رسد گوشی Moto G Power2023 دارای یک ماژول دوربین مربعی‌شکل و دارای سه سنسور است، ابعاد آن نیز ۸.۴ * ۷۴.۸ * ۱۶۳.۱ میلی‌متر است.

گوشی Moto G Power2023 دارای نمایشگر ۶.۵ اینچی است، اما هنوز رزولوشن و نرخ نوسازی آن مشخص نشده است. این محصول دارای جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، یک پورت شارژ و یک بلندگو در قسمت پایینی است. کلیدهای تنظیم صدا و پاور نیز در سمت راست محصول قرار گرفته شده است.

گوشی Moto G Power2022 که نوامبر ۲۰۲۱ عرضه شد، دارای نمایشگر ۶.۵ اینچی IPS LCD با رزولوشن +HD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است. این محصول از تراشه Helio G37 بهره می‎‌برد و با چهارگیگابایت حافظه رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است.

گوشی Moto G Power2022 دارای دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی است، دوربین اصلی آن نیز به حسگر ۵۰ مگاپیکسلی مجهز شده که با یک دوربین دو مگاپیکسلی همراه شده است. انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌‎شود و از فناوری شارژ ۱۰ واتی بهره می‌برد. حسگر اثرانگشت آن نیز در لبه کناری تعبیه شده است.

کد خبر 645515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.