گوشی Moto G Power 2022 چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی Moto G Power 2022 دارای چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی Moto G Power 2022 دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی TFT Max Vision با رزولوشن ۷۲۰*۱۶۰۰ پیکسل +HD، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و نسبت صفحه نمایش به بدنه ۲۰:۹ است. یک دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی نیز روی صفحه نمایش این محصول تعبیه شده است. دوربین اصلی این گوشی دارای حسگر ۵۰ مگاپیکسلی است که با یک دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی و یک فلاش LED همراه شده است.

یک حسگر اثر انگشت نیز در قسمت پایین لوگوی "M" در پنل پشتی گوشی Moto G Power 2022 قرار گرفته است. این محصول با استفاده از سیستم عامل اندروید ۱۱ اجرا می‌شود و به تراشه Helio G35 مجهز شده است. البته اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که این گوشی به تراشه Helio G37 مجهز خواهد شد که نسخه به روز رسانی شده تراشه G35 است. گوشی ذکر شده دارای چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی است؛ البته کاربران می‌توانند با استفاده از یک کارت حافظه microSD حافظه آن را افزایش دهند.

گوشی Moto G Power 2022 دارای یک باتری با ظرفیت پنج هزار میلی آمپر ساعتی است و از فناوری شارژ سریع ۱۰ واتی نیز بهره می‌برد. این محصول از دو سیم کارت، وای فای، بلوتوث، فناوری NFC، GPS، یک پورت USB-C و یک جک هدفون ۳.۵ میلی متری پشتیبانی می‌کند. ابعاد این محصول ۹.۳۶ * ۷۶.۵۴ * ۱۶۷.۲۴ میلی متر است. هنوز اطلاعات بیشتری در مورد زمان عرضه و قیمت گوشی Moto G Power 2022 در دسترس قرار نگرفته است.

کد خبر 534662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.