دوربین امنیتی بی‌سیم Baybot Live360º  عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که دوربین امنیتی بی‌سیم Baybot Live360º با قابلیت تشخیص حرکت در هند عرضه شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، دوربین امنیتی هوشمند بی‌سیم Baybot Live360º که در هند عرضه شد، دارای یک دوربین ۳۶۰ درجه و ارتقایافته سه مگاپیکسلی است که نظارت همه‌جانبه در طول روز را ارائه می‌دهد. این محصول از قابلیت تشخیص حرکت و ردیابی هوشمند پشتیبانی می‌کند و ارتباط دو طرفه با گوشی هوشمند را نیز امکان‌پذیر کرده است.

دوربین امنیتی بی‌سیم Baybot Live360º دارای یک سر چرخشی ۳۶۰ درجه است و به گونه‌ای تنظیم می‌‎شود که به صورت خودکار هر گوشه از منزل را کنترل می‌کند، همچنین می‌توان آن را به حالت دستی تغییر داد تا بر منطقه خاصی از منزل یا اطراف شما تمرکز داشته باشد. کاربران می‌توانند برای تنظیم زاویه و حرکت دوربین تا ۳۵۵ درجه افقی و ۸۰ درجه عمودی از برنامه Baybot استفاده کنند. لنز عریض دوربین یک نمای پانورما از محیط را ارائه می‌دهد، میکروفون‌های داخلی و بلندگوها نیز ارتباط صوتی دو طرفه را امکان‌پذیر می‌کند.

زمانی که دوربین یادشده حرکت خاصی را تشخیص می‌دهد، به گوشی هوشمند کاربر اعلانی ارسال می‌کند، یک ویدئو نیز ضبط می‌کند. حالت دید شب این محصول زمانی فعال می‎‌شود که نور کم شود در این صورت LEDهای مادون قرمز تشخیص فعالیت در تاریکی مطلق را ممکن می‌سازد. دوربین امنیتی بی‌سیم Baybot Live360º از اتصال Wi-Fi برای ارسال اطلاعات لازم به گوشی هوشمند کاربران استفاده می‌کند. این محصول دارای ۱۲۸ گیگابایت حافظه microSD برای ضبط فیلم به مدت حداکثر دو هفته است.

دوربین امنیتی بی‌سیم Baybot Live360º با یک سال گارانتی و با قیمت ۲۸ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. نصب این محصول نیز بسیار آسان است.

کد خبر 645219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.