Ring Car Cam فیلم‌های باکیفیت ضبط می‌کند

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که دوربین داشبوردی Ring Car Cam می‌تواند با استفاده از دوربین‌های دوگانه تصاویر و فیلم‌هایی با وضوح بالا با زاویه دید گسترده ضبط کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، دوربین داشبوردی جدید آمازون که Ring Car Cam نام دارد با استفاده از دوربین‌های دوگانه تصاویری با وضوح بالا با زاویه دید گسترده ضبط می‌کند. این محصول برای افزایش دید در شب و جلوگیری از به خواب رفتن رانندگان بسیار مناسب است. کاربران می‌توانند بر سفرها و وسیله نقلیه خود از طریق برنامه Ring، با استفاده از اعلان‌ها، میکروفون و قابلیت مکالمه دو طرفه دوربین داشبوردی یادشده نظارت کنند.

دوربین داشبوردی Ring Car Cam آمازون دارای یک پوشش برای حفظ حریم خصوصی است که دوربین و میکروفون را مسدود می‌کند. علاوه بر اینکه محصول یادشده قادر است ویدئوهای با کیفیتی ضبط کند، دارای یک طرح اشتراکی به نام Ring Protect Go است که اتصال LTE را اضافه می‌کند.

کاربران می‌توانند فیلم‌های ضبط شده در دوربین داشبوردی Ring Car Cam را تا ۱۸۰ روز در فضای ذخیره‌سازی ابری دستگاه ذخیره کنند. همچنین می‌توانند از قابلیت Traffic Stop برای ضبط در زمان توقف یا پس از حوادث ترافیکی استفاده کنند.

کد خبر 663865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.