ابتکار جالب ولینگتون برای بهبود رفتار کاربران حمل‌ونقل عمومی

ولینگتون نیوزلند در راستای بهبود آداب رفتاری کاربران و کارکنان حمل‌ونقل عمومی شهر به برگزاری یک کمپین آموزشی پرداخته است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، یک وب‌سایت برنامه‌ریزی سفرهای حمل‌ونقل عمومی در ولینگتون (Metlink)، به‌منظور ایجاد سفرهای دلپذیرتر برای کاربران و کارکنان سیستم حمل‌ونقل شهری کمپینی با موضوع یادآوری آداب رفتاری سفر به مسافران راه‌اندازی کرده است. کمپین جدید با عنوان «آموزش آداب معاشرت حمل‌ونقل عمومی» مسافران را تشویق می‌کند در طول سفر مؤدب و با تلاش‌های شبکه حمل‌ونقل شهری برای استخدام رانندگان جدید که برخی از میان مهاجران شهر استخدام شده‌اند، هماهنگ باشند.

این وب‌سایت یکی از ویژگی‌های محلی عالی شبکه اتوبوس ولینگتون را تشکر و خسته نباشید گفتن مسافران به رانندگان معرفی و اعلام کرد که می‌توان برای حمایت از کاربران و همه کارکنان سیستم حمل‌ونقل شهری به‌ویژه رانندگان تازه استخدام‌شده در این سیستم کارهای بیشتری انجام داد. به این ترتیب کمپین آموزشی جدید علاوه بر آموزش تشکر کردن، با تشویق عادت‌های مناسب رعایت بهداشت و نظافت، فضای بهتری را برای همه ایجاد می‌کند.

ابتکار جالب ولینگتون برای بهبود رفتار کاربران حمل‌ونقل عمومی

وب‌سایت برنامه‌ریزی سفرهای حمل‌ونقل عمومی ولینگتون خاطرنشان کرد که پیام‌های این کمپین آموزشی از پیام‌های دریافتی توسط اپراتورها و با استفاده از بازخورد مسافران از پایگاه داده شکایات و انتقادات شبکه حمل‌ونقل شهری طراحی و دستورالعمل آن با عنوان «فرض کن در دیدرس بزرگ خانواده قرار داری»، از این بینش گرفته شده است که وقتی یکی از اعضای ارشد خانواده در اطراف است، هر فردی از خود رفتار درست و مناسبی نشان می‌دهد.

Metlink تأکید کرد که هدف مورد توجه در طراحی پوسترهای این کمپین، آوردن لبخند روی لب‌های مردم و ترویج درک یکدیگر است. با لحن مرتبط و تصاویر هوشمندانه‌ای که مورد استفاده قرار گرفته است، می‌توان مطمئن بود که پیام‌ها به درستی دریافت خواهند شد.

وب‌سایت برنامه‌ریزی سفرهای حمل‌ونقل عمومی مطرح کرد که در نظر دارد از مفاهیم این کمپین برای ارائه پیام‌های خاص‌تر در مورد استفاده ایمن از پله‌های اتوبوس، سوار و پیاده شدن، یادآوری‌هایی برای پر کردن صندلی‌های عقب اتوبوس حین سوار شدن و خودداری از ایستادن جلوی در و سد کردن راه دیگران نیز بهره ببرد.

وب‌سایت یادشده اعلام کرد که به‌زودی بنرهای خلاقانه این کمپین در اتوبوس‌ها، قطارها، کشتی‌های بندری و همه ایستگاه‌های حمل‌ونقل شهری ولینگتون نصب می‌شوند و تابلوهای دیجیتال ایستگاه‌ها مجموعه‌ای از پیام‌های کلیدی آن را به نمایش می‌گذراند.

کد خبر 645082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.