هواشناسی امروز ایران + پیش‌بینی فردا

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، وضعیت هوای کشور را تشریح کرد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امروز _جمعه دوازدهم اسفندماه_ در بعضی نقاط استان‌های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان، آذربایجان غربی و شمال آذربایجان شرقی، رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: فردا _شنبه سیزدهم اسفندماه_ در بعضی نقاط استان‌های غربی، دامنه‌های زاگرس مرکزی و البرز مرکزی و روز یکشنبه در بعضی نقاط خراسان رضوی، بارش پراکنده و گاهی رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به ورود موج بارشی به کشور، تصریح کرد: روز دوشنبه با ورود موج بارشی به کشور، در استان‌های واقع در شمال غرب و غرب و روز سه‌شنبه افزون بر مناطق ذکر شده در نواحی مرکزی سواحل شمالی و دامنه‌های جنوبی البرز، شاهد بارش خواهیم بود.

وی با بیان اینکه از بعدازظهر امروز و فردا در استان‌های غربی کشور پدیده باد و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود، ادامه داد: از شنبه تا دوشنبه، وزش باد گرم جنوبی همراه با افزایش دما در استان‌های ساحلی خزر و روز سه‌شنبه با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر، شاهد کاهش محسوس دما خواهیم بود.

ضیائیان خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی هوای استان اصفهان، صاف و غبار رقیق، گاهی وزش باد ملایم با بیشینه ۲۰ و کمینه ۳ است و در روز _شنبه سیزدهم اسفندماه_ وضعیت هوا صاف و غبار صبحگاهی، در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر و وزش باد با بیشینه ۲۲ و کمینه ۴ پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 645031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.