هواشناسی امروز ایران + پیش‌بینی فردا

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، وضعیت هوای کشور را تشریح کرد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در دو روز آینده در بعضی نقاط هرمزگان، جنوب استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان، ابرناکی، بارش پراکنده، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: همچنین در دو روز بیان شده، در سواحل دریای خزر شاهد شرایط ابرناکی، مه غلیظ و بارش خفیف باران خواهیم بود و روز جمعه دوازدهم اسفندماه، در بعضی نقاط آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی و بعضی مناطق نوار شرقی کشور شاهد بارش پراکنده و خفیف خواهیم بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان اینکه روز شنبه سیزدهم اسفندماه نیز در شمال غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی، بارش پراکنده و خفیف رخ خواهد داد، تصریح کرد: روز یکشنبه چهاردهم اسفندماه، در بیشتر مناطق کشور جوی آرام و آسمانی صاف پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: فردا در استان‌های واقع در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی و نیمه شرقی کشور و از روز جمعه تا یکشنبه در بیشتر مناطق کشور، وزش باد قابل ملاحظه است و روز جمعه در نیمه غربی کشور، احتمال خیزش گردوخاک وجود دارد.

ضیائیان با بیان اینکه از روز شنبه تا دوشنبه شاهد افزایش محسوس دما در بیشتر مناطق کشور به ویژه در استان‌های ساحلی خزر خواهیم بود، خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی هوای استان اصفهان، صاف همراه با غبار محلی و گاهی وزش باد ملایم با بیشینه ۲۰ و کمینه سه است و در روز _پنجشنبه یازدهم اسفندماه_ وضعیت هوا صاف تا کمی ابری و غبار صبحگاهی با بیشینه ۲۱ و کمینه سه پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 644688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.