قیمت گوشی شیائومی ۱۳ پرو اعلام شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی شیائومی ۱۳ پرو در یک نسخه با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‎سازی داخلی با قیمت تقریبا ۹۶۷ دلار عرضه می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت شیائومی به‌تازگی از گوشی‌های هوشمند سری شیائومی ۱۳ برای بازار جهانی رونمایی کرده است. به نظر می‌رسد که گوشی شیائومی ۱۳ پرو در یک نسخه با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‎سازی داخلی با قیمت تقریباً ۹۶۷ دلار عرضه می‌‎شود. این محصول دارای نمایشگر ۶.۷۳ اینچی LTPO E6 AMOLED با رزولوشن +Quad HD، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۴۰ هرتز و میزان روشنایی ۱۹۰۰ نیت است.

گوشی شیائومی ۱۳ پرو از آخرین تراشه کوالکام Snapdragon 8 Gen 2 بهره می‌برد و با ۱۲ گیگابایت حافظه رم LPDDR5X و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی UFS 4.0 همراه شده است. یک دوربین سه‌گانه نیز در پنل پشتی گوشی تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی Sony IMX989، یک دوربین فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی می‎‌شود. دوربین سلفی این محصول نیز به حسگر ۳۲ مگاپیکسلی مجهز شده است.

انرژی مورد نیاز گوشی شیائومی ۱۳ پرو با استفاده از یک باتری ۴۸۲۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‎‌شود و از فناوری شارژ سریع سیمی ۱۲۰ وات و شارژ بی‌سیم ۵۰ وات پشتیبانی می‌کند. این محصول از طریق رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر سیستم‌عامل Android 13 اجرا می‎‌شود. گوشی شیائومی ۱۳ پرو گواهی IP68 را دریافت کرده است، بنابراین در برابر آب و گردوغبار مقاوم است.

کد خبر 644314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.