لپ‌تاپ Infinix Inbook Y1 Plus چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه‌شده نشان می‌دهد که لپ‌تاپ Infinix Inbook Y1 Plus با استفاده از سیستم‌عامل ویندوز ۱۱ اجرا می‌شود و دارای صفحه‌کلیدی با نور پس‌زمینه، وب‌کم دو مگاپیکسلی با نور LED دوگانه و میکروفون دوگانه است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، لپ‌تاپ Infinix Inbook Y1 Plus که قرار است امروز _دوشنبه بیستم فوریه_ وارد بازار هند شود، دارای نمایشگر ۱۵.۶ اینچی Full HD با میزان روشنایی ۲۵۰ نیت است. این محصول دارای طراحی شیک و حاشیه‌های باریک اطراف نمایشگر است، به پردازنده نسل دهم اینتل Core i3 مجهز شده و با هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی NVMe PCIe 3.0 SSD همراه است.

انرژی مورد نیاز لپ‌تاپ Infinix Inbook Y1 Plus با استفاده از یک باتری ۵۰ وات ساعتی تأمین می‎‌شود که با هر بار شارژ تا ۱۰ ساعت شارژدهی دارد. این محصول با استفاده از یک شارژر ۴۵ واتی Type-C شارژ می‎‌شود و در عرض یک ساعت به میزان ۷۵ درصد شارژ خواهد شد. محصول یادشده دارای دو پورت USB 3.0، یک پورت HDMI و یک پورت Type-C است.

لپ‌تاپ Infinix Inbook Y1 Plus با استفاده از سیستم‌عامل ویندوز ۱۱ اجرا می‌شود و دارای صفحه‌کلیدی با نور پس‌زمینه، وب‌کم دو مگاپیکسلی با نور LED دوگانه و میکروفون دوگانه است. این محصول با ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت تقریباً ۵۳۸ دلار و نسخه دیگر با ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۵۹۸ دلار عرضه می‎‌شود.

کد خبر 642501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.