هواشناسی امروز ایران+ پیش بینی فردا

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا وضعیت هوای کشور را تشریح کرد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امروز _شنبه بیست‌ونهم بهمن‌ماه_ در خراسان جنوبی، جنوب خراسان رضوی و ارتفاعات شمال کرمان، بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه روزهای یکشنبه _سی‌ام بهمن‌ماه_ و دوشنبه _یکم اسفندماه_ در بیشتر مناطق کشور جوی پایدار مستقر خواهد بود، افزود: سه‌شنبه _دوم اسفندماه_ در بخش‌هایی از شمال غرب و ارتفاعات زاگرس مرکزی، بارش پراکنده برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان اینکه طی سه روز آینده افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی دور از انتظار نیست، تصریح کرد: امروز در مناطقی از جنوب غرب کشور، کاهش کیفیت هوا به علت پدیده گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

وی با تاکید بر احتمال ریزش بهمن طی امروز و فردا در ارتفاعات البرز مرکزی، ادامه داد: در پنج روز آینده در بیشتر مناطق کشور به ویژه نوار شمالی، شاهد افزایش محسوس دما خواهیم بود و در سه روز آینده خلیج فارس و از اواخر وقت امروز تا دوشنبه تنگه هرمز و دریای عمان مواج است.

ضیائیان گفت: سه‌شنبه _دوم اسفندماه_ در شمال شرق و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و چهارشنبه _سوم اسفندماه_ افزون بر مناطق ذکر شده در بخش‌هایی از شرق و جنوب شرق کشور، ورزش باد شدید و در مناطق مستعد، خیزش گردوخاک انتظار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی هوای استان اصفهان، صاف تا کمی ابری و غبار صبحگاهی با بیشینه ۱۱ و کمینه ۲- است و در یکشنبه _سی‌ام بهمن‌ماه_ وضعیت هوا همچنان صاف تا کمی ابری و غبار صبحگاهی با بیشینه ۱۲ و کمینه ۳- پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 642020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.