ترویج میکروموبیلیتی در برلین با پلتفرم هوشمند

کمپانی Vianova که در ارائه پلتفرم‌های هوشمند برای تسهیل حمل‌ونقل فعالیت می‌کند، از ایجاد بستر جدیدی برای توسعه پارکینگ‌های مخصوص اسکوترهای برقی در برلین آلمان خبر داده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، برلین به‌زودی و به لطف بستر جدیدی که کمپانی Vianova برای آن تهیه خواهد کرد، میزبان ۱۵۰ فضای پارک و مراکز حمل‌ونقل جدید برای اسکوترهای برقی خواهد بود. در واقع، بستر جدید امکان تجزیه و تحلیل داده‌های مربوط به حمل‌ونقل را در سراسر شهر فراهم خواهد آورد که این امر به سهم خود، پیوند بهتر وسایل نقلیه عمومی، خودروهای اشتراکی و اسکوترهای برقی را ممکن می‌کند، ضمن این‌که به دارندگان اسکوترهای برقی امکان یافتن بهترین فضاهای پارک را می‌دهد. شرکت Vianova ادعا کرده است که این نرم‌افزار برای اولین بار در آلمان در برلین مورد استفاده قرار می‌گیرد و با جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل داده‌ها امکان ترویج بیشتر میکروموبیلیتی‌ها را در پایتخت فراهم می‌آورد.

مراکز حمل‌ونقل

بستر جدید برلین قابلیت پارک را برای کاربران اسکوترهای برقی اشتراکی در ۱۵۰ نقطه از شهر ممکن خواهد کرد، ضمن این‌که دسترسی آن‌ها را به سایر مراکز حمل‌ونقل در سراسر پایتخت آلمان فراهم خواهد آورد. این نرم‌افزار پیش از این در بعضی از شهرهای غیر آلمانی جهان برای ناوگان‌های دوچرخه الکتریکی و اسکوتر برقی مورد استفاده قرار گرفته است، با این حال دسترسی به تمام خدمات آن تنها به میکروموبیلیتی‌ها محدود نمی‌شود، بلکه در سراسر ناوگان حمل‌ونقل عمومی برلین تنها از طریق یک بستر امکان‌پذیر خواهد بود.

مدیران برلین تنها راه پیوند خدمات اشتراکی حمل‌ونقل را دسترسی به داده‌های مربوط به آن‌ها می‌دانستند که نرم‌افزار جدید این قابلیت را فراهم خواهد آورد و این امر به سهم خود می‌تواند به توسعه بیشتر استفاده از وسایل نقلیه عمومی و میکروموبیلیتی‌های برقی توسط شهروندان منجر شود.

علاوه بر این، کاهش گرایش مردم به استفاده از وسایل نقلیه خصوصی به دنبال توسعه حمل‌ونقل عمومی و ایجاد پارکینگ‌های جدید برای میکروموبیلیتی‌های برقی، به حداقل رساندن ترافیک و ایجاد خیابان‌هایی ایمن‌تر را به دنبال خواهد داشت.

نرم‌افزار جدید در اختیار تمام مدیران، برنامه‌ریزان شهری و حمل‌ونقل، شرکت‌های مشاوره، دانشمندان فناوری و نهادهای خصوصی قرار خواهد گرفت تا هر یک با تجزیه و تحلیل داده‌های مربوط به حمل‌ونقل در حوزه تخصص خود نقش مهمی در ارائه بهتر خدمات به‌ویژه در حوزه میکروموبیلیتی‌ها عمل کنند.

کد خبر 641477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.