ورود خودروهای سه‌چرخ به مالت برای کاهش ترافیک

مالت میزبان خودروی سه‌چرخی به عرض کمتر از یک متر است که می‌تواند دو مسافر را در خود جا دهد و در باریک‌ترین معابر شهر نیز تردد کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، بولت به عنوان کمپانی بازاریابی حمل‌ونقل استونیایی با همکاری شرکت Buzzz Electric که در ارائه خدمات الکتریکی فعالیت می‌کند، یک خودروی سه‌چرخ را تولید کرده‌اند و به طور آزمایشی در خیابان‌های مالت به حرکت درآورده‌اند. بولت ادعا کرده است که خودروی جدید می‌تواند با بالاترین سطح کیفیت دو مسافر را حمل کند که تردد از طریق آن به کاهش ترافیک خودرویی و چالش‌های ناشی از آن منجر خواهد شد.

حمل‌ونقل پایدار

خودروی سه‌چرخ مالت از نوع الکتریکی است و به همین دلیل، انتشار گازهای آلاینده ناشی از آن صفر خواهد بود. مدیران بولت از موفقیت مرحله آزمایشی بهره‌گیری از این خودرو خبر داده‌اند و مدعی شده‌اند که به‌زودی تعداد زیادی از آن‌ها را به بخش اشتراک وسایل نقلیه عمومی وارد خواهند کرد.

ورود اولین خودروهای سه‌چرخ به مالت برای کاهش ترافیک

شهروندان می‌توانند پس از نصب یک نرم‌افزار ویژه که به طور رایگان در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت به خودروهای الکتریکی سه‌چرخ دسترسی پیدا کنند و به عبور و مرور در سراسر شهر بپردازند که سفر از طریق این وسایل نقلیه، به واسطه عرض بسیار کم خود، تجربه کمترین میزان ترافیک را برای مسافران فراهم خواهد آورد.

خودروی سه‌چرخه الکتریکی مالت با یک‌بار شارژ می‌تواند مسافتی ۱۰۰ کیلومتری را سپری کند و جالب این است که از یک صندوق برای قرار دادن وسایل مسافران برخوردار است.

مدیران مالت ادعا کرده‌اند که کم بودن ایمنی وسیله‌های دارای دو چرخ، مانع از تردد بسیاری از مردم به وسیله آن‌ها می‌شود که همین امر منجر به افزایش عبور و مرور از طریق خودروهای موتوری شده است و تغییرات اقلیمی و آلودگی را در سراسر کشور تشدید کرده است. با این حال، خودروهای سه‌چرخ می‌تواند با سطح ایمنی قابل قبول و اشغال کمترین فضا در معابر مسافران را به مقصد برساند که این امر به سهم خود در کاهش ترافیک و وقوع سوانح خیابانی نقش مهمی ایفا خواهد کرد. علاوه بر این، هزینه تردد از طریق این خودروها بسیار مقرون‌به‌صرفه خواهد بود که به دنبال آن، گرایش بسیاری از مردم به عبور و مرور از طریق آن‌ها افزایش خواهد یافت.

ورود اولین خودروهای سه‌چرخ به مالت برای کاهش ترافیک

کد خبر 641423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.