حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجدید پیمان با امام انقلاب است

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: از عموم مردم انقلابی اردبیل دعوت می‌کنم امسال نیز پیمانی که بیش از چند دهه اخیر با امام و انقلاب خود بستند را با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن با صلابت‌تر و درخشان‌تر از سال‌های قبل تجدید کنند.

جواد انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تمام کسانی که دل در گرو انقلاب دارند، امروز باید با پیروی از رهنمودهای نورانی و حکیمانه مقام عظمای ولایت از بنیان‌های محکم نظام جمهوری اسلامی حفاظت و صیانت کنند و دشمنان دیرینه انقلاب اسلامی را در رسیدن به اهداف پلیدشان ناکام بگذارند.

وی با بیان اینکه دهه فجر طلیعه صبح آزادی و ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی نور بر تاریکی و غلبه ایمان و اعتقاد مردم آزاده و مسلمانان ایران بر طاغوت زمان است، افزود: مردمی که با بخشش جان، مال و فرزند خود بر حکومت ستمگر شاهنشاهی خط بطلان کشیدند.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل خاطرنشان کرد: بدون تردید دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی بیش از همه مرهون تدابیر شجاعانه و پیامبرگونه معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و خلف صالح ایشان حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) است.

وی تصریح کرد: مجاهدت، جانفشانی و حضور با بصیرت ملت غیور ایران، در تمام حوادث تاریخی و لحظات سرنوشت‌ساز این مرز و بوم همواره وجود داشته است.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل تصریح کرد: فرا رسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به ملت شریف ایران به ویژه شهروندان شهیدپرور و با بصیرت اردبیل تبریک می‌گویم و از عموم مردم انقلابی اردبیل دعوت می‌کنم امسال نیز پیمانی که بیش از چند دهه اخیر با امام و انقلاب خود بستند را با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن با صلابت‌تر و درخشان‌تر از سال‌های قبل تجدید کنند.

کد خبر 640377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.