تحقق دستیابی به اهداف توسعه بازار کسب و کار از طریق بازاریابی پیامکی

کسب و کارها از ابتدای شروع فعالیت نیاز به برنامه ای مدون جهت توسعه بازار فروش و بزرگتر نمودن دایره ی مشتریان دارند. این هدف تنها با پیشبرد برنامه بازاریابی صحیح میسر می گردد.

بازاریابی پدیده ای متشکل از چند روش گوناگون است که از برخورد صحیح با مشتریان تا روش های تبلیغاتی مختلف را شامل می شود.

روش های تبلیغاتی گوناگونی در دسترس کسب و کار ها در جهت بازاریابی و تبلیغات قرار دارد. انتخاب روشی مناسب بر اساس نیاز هر کسب و کاری متفاوت می باشد اما روش های وجود دارد که برای هر کسب و کاری و با هر وسعت جغرافیایی و بودجه ی تبلیغاتی قابل استفاده است. یکی از محبوب ترین روش ها، بازاریابی پیامکی است که این روز ها کاربرد زیادی پیدا کرده است.

بازاریابی پیامکی چیست؟

بازاریابی پیامکی، از طریق ارسال پیامک انبوه به تعداد زیادی از مخاطبان که هدف تبلیغات می باشند، ارسال می شود.

قابلیت های بازاریابی پیامکی، موجب تبلیغاتی هدفمند و به صرفه با هزینه ای بسیار مناسب نسبت به سایر روش های تبلیغاتی می شود.

قبل از پرداختن به قابلیت ها و مزیت های این روش تبلیغاتی، به نحوه استفاده از بازاریابی پیامکی می پردازیم.

همانطور که گفته شد، بازاریابی پیامک عبارت است از ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه به مخاطبانی که مورد هدف تبلیغات کسب و کار ها باشند. ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه از طریق سامانه ارسال پیامک انجام می شود. سامانه پیامک محیطی آنلاین در بستر وبسایت اینترنتی است که با ارائه یک پنل کاربری، قابلیت های گوناگون ارسال پیامک تبلیغاتی را در اختیار کاربران قرار می دهد. امکانات سامانه پیامک به کاربران امکان انتخاب هدفمند مخاطبان را می دهد.

تحقق دستیابی به اهداف توسعه بازار کسب و کار از طریق بازاریابی پیامکی

چه امکانات و مزایایی در سامانه پیامک برای ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه وجود دارد؟

اگر صاحب کسب و کاری باشید و برای تبلیغات از بازاریابی پیامکی استفاده نمایید، نیاز به امکاناتی ویژه در این مسیر برای دریافت بازدهی مناسب دارید.

ضروری ترین امکان، برای انتخاب مخاطبان دریافت کننده پیامک تبلیغاتی است.هر کسب و کاری با توجه به زمینه و وسعت فعالیت، نیاز به مخاطبان خاص خود برای تبلیغات دارد. برای مثال ممکن است کسب و کاری تنها در یک منطقه کوچکی از شهر خود مخاطب داشته باشد. برخی کسب و کار ها محدود به جنسیت خاص یا افرادی با رده ی سنی مشخصی می باشند.گاهی لازم است مخاطبان دریافت کننده پیامک تبلیغاتی از بین افرادی با شغل خاص انتخاب شوند.

بازاریابی منطقه ای از طریق پیامک

سامانه پیامک با ارسال پیامک انبوه منطقه ای به تفکیک شهر و استان،کد پستی محل سکونت مخاطبان و پیش شماره تلفن همراه آن ها و همچنین ارسال پیامک انبوه به تفکیک سن و جنسیت افراد و ارسال پیامک انبوه بر اساس مشاغل و اصناف مخاطبان،امکان انتخاب دقیق مخاطبان دریافت کننده پیامک تبلیغاتی را فراهم می کند. امکاناتی که در سامانه پیامکی برای انتخاب مخاطبان در اختیار قرار دارد، در هیچ یک از سایر روش های تبلیغاتی قابل دسترسی نیست.

به این ترتیب می توانید دقیق ترین هدف گیری برای ارسال تبلیغات را به مخاطبان هدف داشته باشید و از هدر رفت هزینه تبلیغاتی جلوگیری نمایید.بازدهی بازاریابی با این روش به میزان زیادی افزایش می یابد.

امکانی که تاکنون توضیح داده شد در جهت یافتن مشتریان جدید بود.امکان ویژه ی دیگری با عنوان ارسال پیامک انبوه از دفترچه تلفن در سامانه وجود دارد که از طریق آن می توانید مشتریان قدیمی را تشویق به خرید مجدد نمایید.

دفترچه تلفن پیامکی

دفترچه تلفن امکانی کاربردی در سامانه پیامک است که می توانید شماره مخاطبان مورد نظر خود را ذخیره نمایید.کافی است از مشتریان هنگام خرید، شماره همراه دریافت نمایید و آن ها را در دفترچه تلفن ذخیره نمایید.با وجود دفترچه تلفن،هر زمان که نیاز است مانند مناسبت ها یا زمان ارائه تخفیفات و محصولات جدید، به تمامی مخاطبان دفترچه تلفن، پیامک گروهی ارسال می شود.

امکانی دیگر در سامانه پیامک، مسابقه پیامکی است.با برگزاری مسابقات پیامکی می توانید جوایزی از جمله تخفیفات ویژه برای برندگان در نظر بگیرید تا شوق خرید را در آن ها افزایش دهید.

علاوه بر موارد فوق ده ها امکان کاربردی دیگر در سامانه پیامک در دسترس است که می توان در جهت بازاریابی پیامکی از آن ها بهره برد.

مزیت مهمی که در سامانه پیامک وجود دارد،هزینه خرید پیامک بسیار مناسب و ارزان است.روش تبلیغاتی دیگری با چنین هزینه پایینی پیدا نمی شود که بازهی تبلیغاتی بالای ارسال پیامک تبلیغاتی را داشته باشد.هر کسب وکاری با توجه به ظرفیت و وسعت خود می تواند بودجه تبلیغاتی خود را مشخص نماید.به کمک این امکان از یک فروشگاه کوچک تا بزرگترین مراکز تولیدی و فروشگاهی می توانند از امکان بازاریابی پیامکی استفاده نمایند.

ارسال پیام صوتی تبلیغاتی؛راهکاری مکمل در کنار ارسال پیامک تبلیغاتی

در سامانه پیامک، امکانی با عنوان ارسال پیام صوتی انبوه وجود دارد که می تواند تبلیغات شما را به صورت آوا به مخاطبان ارسال نماید.در این روش، تلفن همراه مخاطبان زنگ می خورد و پیام صوتی با محتوای تبلیغاتی مورد نظر شما پخش می شود.ارسال پیام صوتی،علاوه بر شماره تلفن همراه، به تلفن های ثابت شهری نیز قابل ارسال است.برای تولید آوا، دو راه وجود دارد.اول اینکه با صدای خودتان، آوای تبلیغاتی را ضبط نمایید. روش دوم تبدیل متن به گفتار است. از طریق این امکان، متن تبلیغاتی خود را تایپ می نمایید تا به کمک گویندگان مجازی سامانه به آوای تبلیغاتی تبدیل شود.

با توجه به انتقال احساسات بیشتر از طریق آوا، استفاده از ارسال پیام صوتی تبلیغاتی در کنار ارسال پیامک متنی، می تواند بازدهی تبلیغات را افزایش دهد.

تحقق دستیابی به اهداف توسعه بازار کسب و کار از طریق بازاریابی پیامکی

کدام سامانه پیامک را برای شروع فعالیت بازاریابی انتخاب کنیم؟

انتخاب سامانه پیامک از میان تعداد پر شمار شرکت های ارائه دهنده خدمات پیامکی دشوار است.پیشنهاد ما ثبت نام در سامانه پیامک بهین پیام است.بهین پیام با توجه به سابقه فعالیت بیش از یک دهه و ارائه خدمات به بیش از 300 هزار کاربر، مجموعه ای قابل اعتماد برای فعالیت بازاریابی و سایر خدمات پیامکی می باشد.در بهین پیام تمامی امکانات فوق به همراه ده ها امکان دیگر به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد.ثبت نام در بهین پیام رایگان است و تنها هزینه خرید شارژ پیامک دریافت می شود.هزینه خرید پیامک در بهین پیام مناسب است و از کیفیت ارسال پیامک بالایی برخوردار است.

پشتیبانی شبانه روزی در بهین پیام از طریق تماس تلفنی،چت آنلاین و پشتیبانی تیکتی، امکان استفاده از سامانه در هر ساعتی از شبانه روز بدون هیچگونه مشکلی را فراهم می کند.

برای ثبت نام رایگان و فوری در سامانه پیامک بهین پیام، عدد 333 را شماره 500020600 پیامک نمایید.پس از ثبت نام، کارشناسان سامانه جهت راهنمایی در رابطه با نحوه استفاده از سامانه و همچنین انواع روش های بازاریابی پیامکی با شما تماس خواهند گرفت.

کد خبر 639536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.