احتمال پراکندگی بارش برف و باران در غرب اصفهان وجود دارد

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: استقرار جوی نسبتاً پایدار در سه روز آینده بر استان حاکم است.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره پیش‌بینی وضعیت جوی هوای استان اصفهان، اظهار کرد: تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جوی نسبتاً پایدار طی سه روز آینده روی استان است، بر این اساس طی این مدت وضعیت جوی در بیشتر مناطق به صورت صاف تا قسمتی ابری در مناطق مرکزی مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به استقرار جوی نسبتاً پایدار در سه روز آینده روی استان اصفهان است، افزود: در ساعت‌های بعدازظهر گاهی وزش باد نسبتاً شدید به ویژه در نیمه جنوبی و شرق استان و امروز در مناطق غربی گاهی افزایش ابر و احتمال بارش پراکنده برف و باران دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان درباره بیشترین بارندگی شهرستان‌های استان اصفهان تا صبح امروز، گفت: در این مدت بیشترین بارش‌ها در شهرستان سمیرم با ۲۲ میلی‌متر، دهق ۸.۲ میلی‌متر و نجف‌آباد با ۳.۵ میلی‌متر و نیز بارش‌های کمتر از دو میلی‌متر در سایر شهرهای استان ثبت و گزارش شده است.

وی با بیان اینکه دمای هوای استان در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، تصریح کرد: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعت‌های امروز به ۱۲ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به دو درجه سلسیوس زیر صفر می‌رسد.

آقایی خاطرنشان کرد: بوئین میاندشت با کمینه دمای ۱۹ درجه سلسیوس زیر صفر و خور و بیابانک با ۱۷ درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط استان تا فردا پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 638438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.