زنگ انقلاب در مدارس اصفهان با حضور ۴۰ مدیرکل استانی نواخته می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: هم‌زمان با آغاز دهه فجر امسال، ۴۰ مدیرکل استان در مدارس حضور می‌یابند و در راستای جهاد تبیین، دستاوردهای انقلاب اسلامی را بازگو می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا ابراهیمی امروز _ سه‌شنبه یازدهم بهمن _ در نشست بررسی برنامه‌های دهه فجر ۱۴۰۱ با اشاره به دهه فجر و فرارسیدن چهل‌وچهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مصوب در ستاد دهه فجر استان اصفهان، برنامه «زنگ انقلاب» است. امسال این دهه مبارک با رویکردی نوین برای ایجاد انگیزه و امیدبخشی به نوجوانان و جوانان در مدارس برنامه‌ریزی شده است.

وی ادامه داد: به همین منظور با مدارس اصفهان هماهنگی‌های لازم انجام شده است تا مدیران کل استان اصفهان برای نواختن زنگ انقلاب در مدارس حضور یابند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به برگزاری گرامیداشت دهه فجر با حضور پیشگامان انقلاب و خانواده‌های معظم شهدا تصریح کرد: در آغاز دهه فجر امسال، ۴۰ مدیرکل استان در مدارس حضور می‌یابند و در راستای جهاد تبیین، دستاوردهای انقلاب اسلامی را پس از سال‌ها ایستادگی دربرابر نظام استکباری برای دانش‌آموزان بازگو می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: روز ۲۲ بهمن به نحوی برنامه‌ریزی شده تا مانند ۱۳ آبان که به‌عنوان روز مبارزه با استکبار در اذهان عمومی ثبت شده است، گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نیز ماندگار و متفاوت از سال‌های گذشته برگزار شود.

کد خبر 637969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.