مسدود شدن آزادراه تهران -شمال به دلیل احتمال ریزش کوه و وقوع بهمن

رئیس پلیس‌راه استان تهران از مسدود شدن آزادراه تهران- شمال (چالوس) به دلیل احتمال ریزش کوه و وقوع بهمن خبر داد و گفت: از رانندگان می‌خواهیم برای رسیدن به مقاصد خود از محورهای جایگزین استفاده کنند.

به گزارش ایمنا، سرهنگ نورالله خادم، اظهار کرد: در حال حاضر تمام محورهای شمالی استان با بارش سنگین برف مواجه هستند و آزادراه تهران-شمال به دلیل کاهش وضعیت ایمنی و احتمال ریزش بهمن و کوه مسدود شد.

وی با بیان اینکه انسداد آزادراه تهران-شمال تا اطلاع بعدی و افزایش سطح ایمنی ادامه خواهد داشت، افزود: بارش برف در این محور سنگین است که بر اساس پیش‌بینی تا پایان امروز ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس‌راه استان تهران با اشاره به وضعیت دیگر محورهای مواصلاتی استان، تصریح کرد: محور شمیرانات، لواسان و همچنین آزادراه تهران-پردیس نیز با بارش سنگین برف مواجه است.

وی افزود: از مردم می‌خواهم، در صورت امکان از محورهای شمالی استان برای رفتن به این مناطق خودداری و سفر خود را به زمان دیگری موکول کنند، با وجود اینکه در محور هراز نیز بارش سبک برف گزارش می‌شود، اما تردد در این محور به آرامی در جریان است.

سرهنگ خادم با بیان اینکه شرایط جوی در محورهای جنوبی و غربی بارانی است، خاطرنشان کرد: از مردم می‌خواهم تا سرعت مطمئن و فاصله ایمنی را رعایت کرده و از تعجیل در تردد بپرهیزند.

کد خبر 637907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.