بهترین تور کربلا نوروز ۱۴۰۲ آرمین تراول مشخص شد!

تورهای کربلا در ایام عید نوروز هم همیشه مسافر خود را داشته و دارد. در سال ۱۴۰۲ هم مانند سال‌های پیشین تورهای کربلا با قدرت اجرا خواهند شد.

در این مقاله می‌خواهیم به صورت کامل از صفر تا صد درباره ی تورهای نوروزی کربلا صحبت کنیم، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا بتوانید از تخفیفات باورنکردنی آرمین تراول استفاده کنید.

تور کربلا ویژه نوروز ۱۴۰۲‌

قطعاً در سال ۱۴۰۲ به دلیل وجود ایام مناسبتی عید نوروز و ماه مبارک رمضان بسیاری از زائرین این ایام را برای سفر انتخاب خواهند کرد. خرسندیم به شما این مژده را بدهیم که برنامه‌ی سفرهای نوروزی کربلا را از هم اکنون آماده کرده‌ایم.

تور هوایی کربلا در ایام عید

حال شما باید انتخاب کنید تا بازه‌ی زمانی مد نظر خود را انتخاب کنید. تورهای هوایی کربلا ۷ شب اقامت کامل دارند که از میان این ۷ شب اقامت، ۵ شب اقامت متعلق به اقامت در کربلا و ۲ شب باقی مانده برای اقامت در نجف خواهد بود. این تور مناسب افراد سالمند است که دیگر توانایی تحمل سختی‌های تورهای زمینی کربلا را ندارند.

تور زمینی کربلا ویژه نوروز ۱۴۰۲

تورهای زمینی کربلا هم در سال جدید با اتوبوس‌های vip و کلاسیک طبق درخواست شما قابل اجرا است. در این بین برای شما خدمات غذایی مناسب در نظر گرفته‌ایم تا بتوانید تجربه‌ی استفاده از بهترین خدمات را در کربلا داشته باشید. کاروان‌های زمینی کربلا هم دارای ۶ شب اقامت هستند که از این میان ۴ شب در کربلا هستید و ۲ شب در نجف به سر خواهید برد.

تفاوت تور کربلا هوایی و زمینی چیست؟

بهترین تور کربلا نوروز ۱۴۰۲ آرمین تراول مشخص شد!

تنها تفاوت تورهای هوایی و زمینی کربلا در وسیله‌ی نقلیه اجرایی خواهد بود. با توجه به بودجه سفر شما بهترین تور کربلا برای شما رزرو خواهید شد. همچنین باید توجه داشته باشید که تورهایی که با قیمت‌های بسیار پایین توسط برخی از سودجویان اجرا می‌شود، از کیفیت مطلوبی برخوردار نخواهد بود.

زیارت سامرا و کاظمین هم دارید؟

مطمئناً زیارت سامرا و کاظمین برای شما برنامه ریزی خواهد شد. در میان شب‌های اقامت در کربلا، به سوی سامرا و کاظمین حرکت خواهید کرد و روز بعد به سمت کربلا برخواهید گشت. برای شما اقامت در سامرا و کاظمین در نظر گرفته نشده است، زیرا تنها شما در این صورت اذیت خواهید شد.

مدارک لازم برای سفر به کربلا

برای سفر به کربلا شما تنها به پاسپورت، کارت واکسن نیاز خواهید داشت. برای زیارت هرچه آسان‌تر شما، ویزای کشور عراق حذف شده است. البته پاسپورت شما باید حداقل ۷ ماه اعتبار داشته باشد و ممنوع الخروج هم نباشید.

چرا از آرمین تراول تور کربلا عید نوروز بخریم؟

شما با جستجو <تور کربلا آرمین تراول> متوجه سابقه‌ی درخشان آرمین تراول در زمینه‌ی اجرا تورهای کربلا خواهید شد. شرکت زیارتی، سیاحتی، جهانگردی و مسافرتی آرمین تراول با بیش از ۲۳ سال سابقه درخشان در خدمت شما می‌باشد.

تور کربلا نوروز ۱۴۰۲ از تهران

تهرانی‌های عزیز شما می‌توانید به راحتی از طریق تور کربلا نوروز ۱۴۰۲ سفر کنید. در این تور شما دیگر هیچ فکر و خیال و استرسی ندارید. تمامی برنامه‌های موجود توسط کارشناسان مجرب آرمین تراول برنامه ریزی شده است.

بیمه مسافرتی در تور کربلا داریم؟

بله در تمامی تورهای زیارتی کربلا آرمین تراول بیمه مسافرتی دارید. دیگر با خیال راحت به سوی عراق بروید. شرکت آرمین تراول با همکاری بیمه سامان توانسته تا کنون بیش از ۳۰۰ کاروان کربلا را اجرا کند.

ثبت نام تور کربلا عید نوروز

بهترین تور کربلا نوروز ۱۴۰۲ آرمین تراول مشخص شد!

‌دیگر نیازی به حضور شما برای خرید تور کربلا عید نوروز نیست. شما می‌توانید از راه دور هم تور کربلا را خریداری کنید. همچنین در صورت تمایل می‌توانید به صورت حضوری در دفتر آرمین تراول به آدرس تهران، رباط کریم، بلوار مصلی، روبروی افق کوروش، پلاک ۱۱ حضور پیدا کنید. همچنین می‌توانید از طریق راه‌های زیر با ما در ارتباط باشید.

۱- مراجعه حضوری : تهران، رباط کریم، بلوار مصلی، روبروی افق کوروش، پلاک ۱۱

۲- تماس با تلفن‌های دفتر: ۰۲۱۵۶۴۳۴۹۰۰ / ۰۲۱۵۶۴۳۴۹۰۱ / ۰۲۱۵۶۴۳۴۹۰۲

۳- تماس با خط‌های همراه دفتر: ۰۹۳۸۹۴۶۴۵۰۶ ۰۹۹۲۵۳۰۱۱۳۴

۴- عضویت در کانال‌های داخلی و خارجی آرمین به نشانی : ARMINTRAVEL

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم کامل‌ترین اطلاعات درباره‌ی تورهای کربلا نوروز ۱۴۰۲ را برای شما بنویسیم. امیدواریم بتوانید از این توضیحات نهایت استفاده را داشته باشید. قطعاً سفر در ایام نوروز و ماه رمضان سفر به کربلا بسیار خاطره انگیز خواهد بود.

کد خبر 637870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.