خانواده‌های شهدا در راه ارزش‌های اسلامی با تمام توان ایستاده‌اند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: امروز خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر با دل‌هایی سرشار از ایمان ثابت کرده‌اند که در راه ارزش‌های اسلامی با تمام توان ایستاده‌اند و عزتمندانه از راه شهدا دفاع خواهند کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، اسرافیل وزیری به‌اتفاق هیئت همراه در دیدار با آزاده و جانباز گران‌قدر، «رمضانعلی کمال غریبی» اظهار کرد: دیدار با جامعه ایثارگری و دلجویی از این قشر عزیز، روحیه خدمتگزاری را دوچندان می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه بدون توجه به نیازهای جامعه ایثارگری، بسط و گسترش فرهنگ ایثار در زندگی اجتماعی میسّر نخواهد شد، افزود: صبر و بردباری جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های گران‌قدر آن‌ها موجب بقای فرهنگ ایثار و شهادت شده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر با دل‌هایی سرشار از ایمان ثابت کرده‌اند که در راه ارزش‌های اسلامی با تمام توان ایستاده‌اند و عزتمندانه از راه شهدا دفاع خواهند کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایبثارگران استان گلستان ادامه داد: رشد و بالندگی انقلاب اسلامی مرهون فداکاری‌های شهدا و جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس است و تا زمانی که این روحیه نزد ملت ایران است، دشمن نمی‌تواند آسیبی به نظام اسلامی وارد کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: صلابت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون جان‌فشانی رزمندگان اسلام در ادوار مختلف، به‌خصوص هشت سال جنگ تحمیلی است.

کد خبر 636422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.