نام‌گذاری شهرک ۶.۱۲ هکتاری به شهروندان سپرده شد

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از فراخوان عمومی نام‌گذاری شهرک ۶.۱۲ هکتاری سمنان (طرح ملی مسکن) برای نخستین بار خبر داد.

امیر نجم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرداری سمنان فراخوان عمومی شهرک ۶.۱۲ هکتاری سمنان (طرح ملی مسکن) واقع در ضلع غربی شهرک کوهستان را با هدف استفاده از نظرات شهروندان به‌ویژه ادیبان و صاحب‌نظران شهر، هنرمندان، جوانان و نوجوانان، دانشجویان و دانش‌آموزان برگزار کرده است.

وی افزود: شهروندان سمنانی جهت اطلاع بیشتر از فراخوان و شرکت در مسابقه می‌توانند به نشانی اینترنتی http://.semnan.ir مراجعه و پس از مطالعه کامل ویژگی‌های طرح مذکور، دستورالعمل فراخوان و شرایط مورد نظر، نام و عناوین پیشنهادی خود را ارسال کنند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: نام‌های پیشنهادی باید فارسی و معرف بخشی از ویژگی‌های طرح و بومی باشد.

نجم اضافه کرد: جنبه‌های زیباشناختی مانند خوش‌آوایی یا مختصر بودن نام پیشنهادی باید مد نظر قرار بگیرد و نام‌های تاریخی، دینی و مذهبی با در نظر گرفتن منزلت عنوان، پیشنهاد شود.

وی گفت: شهروندان در صورت هرگونه سوال، انتقاد و پیشنهاد در ارتباط با این فراخوان عمومی می‌توانند با شماره ۳۳۴۶۶۱۹۰ داخلی ۲۱۱ تماس حاصل کنند.

کد خبر 635637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.