شاخص آلودگی هوای مناطق تهران؛ امروز یکم بهمن‌ماه

کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۵۶ در وضعیت ناسالم برای عموم (قرمز) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وضعیت هوای تهران امروز _شنبه، یکم بهمن‌ماه_ به شرح زیر است:

امروز دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه منطقه ۱۵ با شاخص ۲۰۳، وضعیت هوا را بسیار ناسالم (بنفش) نشان می‌دهد.

کیفیت هوا در ایستگاه‌های اسلام‌شهر با شاخص ۱۷۲، اقدسیه منطقه یک با شاخص ۱۵۱، امام خمینی با شاخص ۱۵۵، پارک رازی با شاخص ۱۷۶، پاسداران با شاخص ۱۵۵، پاکدشت با شاخص ۱۵۴، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۱۶۸، پیشوا با شاخص ۱۵۸، تربیت مدرس منطقه شش با شاخص ۱۶۲، تهران پارک شکوفه با شاخص ۱۶۶، دماوند با شاخص ۱۵۴، ستاد بحران منطقه هفت با شاخص ۱۶۳، سلامت با شاخص ۱۶۸، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۱۶۳ و شریف منطقه دو با شاخص ۱۶۸ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

همچنین شاخص کیفی هوا در ایستگاه‌های شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۱۶۳، شهرداری مرکز منطقه ۱۲ با شاخص ۱۷۰، شهرداری منطقه دو با شاخص ۱۵۶، شهرداری منطقه چهار با شاخص ۱۶۰، شهرداری منطقه ۱۰ با شاخص ۱۶۶، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۱۶۲، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۸۸، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۱۶۶، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۱۵۵، شهریار با شاخص ۱۵۳، علم‌وصنعت با شاخص ۱۷۷، قائم با شاخص ۱۸۲، قرچک با شاخص ۱۸۳، ملارد با شاخص ۱۵۵ و ورامین با شاخص ۱۸۸ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

کیفیت هوا در ایستگاه‌های پونک با شاخص ۱۳۸، دانشگاه تهران با شاخص ۱۱۹، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۱۳۳، ژئو فیزیک با شاخص ۱۳۷، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۱۲۸ و میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۱۰۷، در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

همچنین شاخص کیفی هوا در ایستگاه‌های آتی‌ساز با شاخص ۸۴، اتوبان محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۷۹، پردیس با شاخص ۹۷، چشمه با شاخص ۷۶، رباط‌کریم با شاخص ۹۹، شهرداری منطقه ۱۶ با شاخص ۸۶، قدس با شاخص ۹۰ و گلبرگ منطقه هشت با شاخص ۹۷ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 635288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.