شاخص آلودگی هوای مناطق تهران؛ امروز ۲۹ دی‌ماه

کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز در ساعت منتهی به ۱۰ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۴۹ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وضعیت هوای تهران امروز _پنجشنبه بیست‌ونهم دی‌ماه_ به شرح زیر است:

امروز سنجش کیفیت هوا در ایستگاه منطقه ۱۵ با شاخص ۲۱۰ در وضعیت بسیار ناسالم (بنفش) است.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های امام خمینی با شاخص ۱۶۶، پارک رازی با شاخص ۱۶۰، پاسداران با شاخص ۱۵۶، پاکدشت با شاخص ۱۹۱، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۱۵۴، پیشوا با شاخص ۱۵۸، تربیت مدرس منطقه شش با شاخص ۱۵۴، تهران پارک شکوفه با شاخص ۱۸۶، دماوند با شاخص ۱۵۵ و سلامت با شاخص ۱۷۴ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

همچنین سنجش کیفی هوا در ایستگاه‌های شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۱۶۳، شریف منطقه دو با شاخص ۱۶۰، شهرداری مرکز منطقه ۱۲ با شاخص ۱۸۳، شهرداری منطقه ۱۰ با شاخص ۱۶۴، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۱۶۳، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۶۵، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۱۶۹، علم و صنعت با شاخص ۱۵۵، قائم با شاخص ۱۶۹، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۱۵۵ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های اتوبان محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۱۰۳، اسلام‌شهر با شاخص ۱۳۵، پردیس با شاخص ۱۰۷، پونک با شاخص ۱۰۸، دانشگاه تهران با شاخص ۱۴۴، ژئو فیزیک با شاخص ۱۰۱، ستاد بحران منطقه هفت با شاخص ۱۱۹، شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۱۳۹، شهرداری منطقه دو با شاخص ۱۳۲، شهرداری منطقه چهار با شاخص ۱۴۴، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۱۳۵، شهریار با شاخص ۱۱۳، قرچک با شاخص ۱۴۹ و ورامین با شاخص ۱۳۲ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های آتی‌ساز با شاخص ۵۶، اقدسیه منطقه یک با شاخص ۹۴، چشمه با شاخص ۶۱، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۹۹، رباط‌کریم با شاخص ۸۰، شهرداری منطقه ۱۶ با شاخص ۸۵، قدس با شاخص ۶۰، ملارد با شاخص ۹۶ و میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۸۵ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 634936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.