شاخص آلودگی هوای مناطق تهران؛ امروز ۲۷ دی‌ماه

کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز در ساعت منتهی به ۱۵ ظهر با قرار گرفتن روی شاخص ۱۸۰ در وضعیت ناسالم برای عموم (قرمز) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وضعیت هوای تهران امروز _سه‌شنبه بیست‌وهفتم دی‌ماه_ به شرح زیر است:

امروز سنجش کیفیت هوا در ایستگاه تهران پارک شکوفه با شاخص ۲۰۱ در وضعیت هوای بسیار ناسالم (بنفش) است.

سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های اسلام‌شهر با شاخص ۱۶۵، اقدسیه منطقه یک با شاخص ۱۶۳، پارک رازی با شاخص ۱۸۴، پاسداران با شاخص ۱۹۳، پاکدشت با شاخص ۱۶۹، پردیس با شاخص ۱۶۸، پونک با شاخص ۱۸۰، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۱۷۳، تربیت مدرس منطقه شش با شاخص ۱۸۹، چشمه با شاخص ۱۷۳، دانشگاه تهران با شاخص ۱۶۰، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۱۶۰، ستاد بحران منطقه هفت با شاخص ۱۸۶، سلامت با شاخص ۱۹۵، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۱۸۳، شریف منطقه دو با شاخص ۲۰۰ و شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۱۵۷ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

همچنین سنجش کیفی هوا در ایستگاه‌های شهرداری مرکز منطقه ۱۲ با شاخص ۱۸۶، شهرداری منطقه دو با شاخص ۱۹۰، شهرداری منطقه چهار با شاخص ۱۶۷، شهرداری منطقه ۱۰ با شاخص ۱۸۶، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۱۸۲، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۸۳، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۱۹۴، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۱۶۷، شهریار با شاخص ۱۶۶، علم و صنعت با شاخص ۱۸۳، قائم با شاخص ۱۷۸، قرچک با شاخص ۱۷۰، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۱۵۵ و منطقه ۱۵ با شاخص ۱۸۰ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های آتی‌ساز با شاخص ۱۰۲، اتوبان محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۱۰۲، پیشوا با شاخص ۱۴۹، قدس با شاخص ۱۱۱، ملارد با شاخص ۱۱۲ و میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۱۳۳ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های دماوند با شاخص ۸۲، رباط‌کریم با شاخص ۸۳ و شهرداری منطقه ۱۶ با شاخص ۹۴ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 634579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.