مشارکت ۱۵۰۰ خیر مدرسه‌ساز در استان اصفهان

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: تعداد ۱۵۰۰ خیر در استان با برداشتن گام‌های بزرگ برای تعلیم و تربیت در امر ارزشمند مدرسه‌سازی سهیم هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدعلی مدینه امروز _بیست‌وپنجم دی_ در آئین افتتاحیه مدرسه استثنایی "هوا احمدی" در شهرستان فلاورجان، اظهار کرد: خیری که از اموالش می‌گذرد و محلی را برای تعلیم و تربیت بنا می‌کند عملی بسیار ارزشمند و خداپسندانه‌ای را انجام می‌دهد که بدون شک خیر دنیا و آخرت نصیبشان خواهد شد.

وی کمبود کلاس درس را یکی از مشکلات آموزش و پرورش استان اصفهان دانست و گفت: در بیش از ۲۶۰ مدرسه در استان دانش‌آموزان به صورت دو نوبته مشغول به تحصیل هستند و شهرستان فلاورجان نیز از این امر مستثنی نیست و اگر همراهی خیران نبود مشکلات آموزشی ما دوچندان بود.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش با بیان اینکه تعداد خیران مدرسه‌ساز کشور بیش از ۴۰ هزار نفر است، افزود: از این تعداد حدود ۱۵۰۰ در استان اصفهان با برداشتن گام‌های بزرگ برای تعلیم و تربیت در امر شریف و ارزشمند مدرسه‌سازی سهیم هستند.

وی خاطرنشان کرد: هر فردی در امر مدرسه‌سازی آن اندازه که در توان دارد برای ساخت مدرسه، یا بخشی از مدرسه یا حتی به مقدار یک آجر می‌تواند گام بردارد تا خود را شریک این کار خداپسندانه کنند، زیرا این مراکز به عنوان علم‌آموزی و تربیت نسل آینده کشور، ذخیره‌ای برای آخرت خواهد بود.

کد خبر 633961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.