لزوم حمایت از طرح اطعام «سفره پدری»

مرکز سفره پدری به مناسبت ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها با مشارکت و همراهی خیرین و گروه‌های مردمی فعال در استان اصفهان اقدام به طبخ و توزیع ۸۰۰۰ پرس غذا و نوشیدنی بین نیازمندان کرد.

به گزارش ایمنا، سجاد صادقیان با تاکید بر اینکه مجموعه سفره پدری در راستای رسالت خود که ترویج فرهنگ خیررسانی و اقدام برای گسترش اطعام نیازمندان است، اظهار کرد: این مجموعه به صورت مستمر با مشارکت خیرین و همراهی خیریه‌ها، گروهای نیکوکار و جهادی اقدام به طبخ غذا و توزیع بین نیازمندان می‌کند.

وی ادامه داد: در این ویژه برنامه که به مناسبت ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها با شعار برای حال خوب مردم برگزار شد، بیش از ۵۰ مجموعه مردمی با مشارکت هم این اقدام نیکوکاری را رقم زدند و ۸۰۰۰ چلومرغ را طبخ، بسته بندی و در بین نیازمندان شهر اصفهان و شهرستان‌های اطراف توزیع کردند.

این عضو مرکز «سفره پدری» با تاکید بر اینکه اطعام از سفارشات دین مبین اسلام و مکتب اهل بیت علیهم السلام است، تصریح کرد: امیدواریم با همت خیرین عزیز که همیشه در این امر پیش قدم بوده‌اند همچنین مشارکت گروه‌های مردمی سایر شهرها و حمایت بیشتر مسئولین برای هموارسازی این مسیر هرروز این سفره اطعام گسترش پیدا کند و دیگر نیازمندی در ایران عزیزمان چشم انتظار غذا نباشد.

ابزارک تصویرابزارک تصویر

کد خبر 633492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.