تامین نیروی انسانی در دستور کار است/ بهره‌برداری از ۹ پروژه نیمه‌تمام

وزیر آموزش‌وپرورش با اشاره به وضعیت نیروی انسانی در آموزش‌وپرورش، گفت: راهبرد ما این است که هیچ کلاس درسی خالی نباشد، از این رو تأمین نیروی انسانی همان‌گونه‌که در سال جاری اجرا شد، طی سال‌های آتی نیز انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یوسف نوری امروز _پنجشنبه بیست‌ودوم دی‌ماه_ در حاشیه سفر به شهرستان خمینی‌شهر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به‌دلیل مهاجرت‌هایی که به شهرستان خمینی‌شهر صورت می‌گیرد و با توجه به زمینه‌های کاری که در این منطقه وجود دارد. فضاهای آموزشی‌وپرورشی ساخته شده به اندازه نیاز نبوده است و از طرفی فرسودگی این فضاها را شاهد هستیم که در جلسه امروز این موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: تصمیم گرفتیم فضاهای آموزشی و پرورشی را تا سال آینده به اتمام برسانیم که دانش‌آموزان با مشکل مواجه نشوند، از این رو امیدواریم این اقدامات با سرعت تمام شود، همچنین پیگیر موضوعات به صورت کامل هستیم تا به نتیجه مطلوب برسیم.

وزیر آموزش‌وپرورش با اشاره به گزارش ارائه شده از وضعیت نظام تعلیم و تربیت شهرستان خمینی‌شهر، اضافه کرد: ۹ پروژه ناتمام در حوزه تعلیم و تربیت این شهرستان به زودی و با اختصاص ردیف‌های بودجه محرومیت زدایی تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به وضعیت نیروی انسانی در آموزش‌وپرورش، تصریح کرد: راهبرد ما این است که هیچ کلاس درسی خالی نباشد، از این رو تأمین نیروی انسانی متعدد همان‌گونه که در سال جاری اجرا شد، در سال‌های آتی نیز انجام خواهد شد، تنها با کمبود سرایدار مواجه هستیم که امیدواریم با مجوز سازمان امور استخدامی این موضوع نیز برطرف شود.

کد خبر 633229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.