رقابت‌های خانوادگی از مزیت‌های مسابقات المپیاد محلات یزد است

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد با تاکید بر ضرورت همگانی شدن ورزش در میان عموم افراد جامعه گفت: رقابت‌های خانوادگی از مزیت‌های مسابقات المپیاد محلات یزد است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدناصر حیدری امروز _یکشنبه هجدهم دی_ در نشست هماهنگی المپیاد محلات استان یزد با اشاره به اینکه ورزش باید مورد توجه تمام افراد جامعه باشد، اظهار کرد: در دین مبین اسلام تأکیدات فراوانی نسبت به ورزش شده است.

وی تصریح کرد: یکی از موضوعات بسیار مهمی که در این رابطه باید مورد توجه قرار گیرد، همگانی کردن ورزش در جامعه است به‌گونه‌ای که هر کسی بتواند ورزش کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: از جمله راهکارهای تحقق این موضوع که از سوی شهرداری یزد به صورت مطلوب انجام شده، المپیاد محلات است.

وی خاطرنشان کرد: در مسابقات المپیاد محلات، شهروندان می‌توانند در ۹۸ رشته ورزشی به صورت المپیادی، تیمی، انفرادی و خانوادگی به صورت رایگان ثبت‌نام کنند.

حیدری با تاکید بر اینکه خانوادگی برگزار شدن برخی رشته‌های ورزشی یکی از مزیت‌های این رقابت‌ها است، خاطرنشان کرد: عموم شهروندان می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند، البته شش رشته ویژه معلولان در نظر گرفته شده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: ورزشکاران محلات می‌تواند به صورت مجازی از طریق سایت farhang.yazd.ir یا با مراجعه حضوری به سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری یزد اقدام به ثبت‌نام در مسابقات کنند.

کد خبر 632295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.