امدادرسانی به ۵۶ نفر و ۲۲ خودروی گرفتار در برف

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به امدادرسانی نیروهای هلال‌احمر به گرفتارشدگان در برف، گفت: در این عملیات ۱۶ نیروی امدادی، دو خودروی کمک‌دار و سه آمبولانس به ۵۶ نفر و ۲۲ خودرو یاری رساندند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود مثنوی امروز -شنبه هفدهم دی‌ماه- در جمع خبرنگاران، با اشاره به آمار حوادث ناشی از بارندگی اخیر، اظهار کرد: در این بارندگی اکثر شهرستان‌های استان درگیر برف، کولاک و آب‌گرفتگی بودند.

وی با اشاره به انجام چهار عملیات امدادی در بارندگی‌های اخیر شهرکرد، فارسان، سامان و لردگان، ادامه داد: دو خانواده در قطب صنعتی سامان گرفتار برف شدند که خودروی آن‌ها با کمک نیروهای امدادی رهاسازی و به شهرستان سامان منتقل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: امدادرسان‌های پایگاه طاقانک، در صحنه تصادف یک دستگاه پراید با یک دستگاه تیبا در جاده شلمزار به شهرکرد حاضر شدند و عملیات رهاسازی خودروهای گرفتار در برف را انجام دادند.

وی با بیان اینکه امدادرسانی به خانواده‌ای در لردگان که دچار آب‌گرفتگی منزل و خودرو شده بودند و خانواده‌ای گرفتار در برف فارسان از دیگر خدمات امروز امدادگران بود، افزود: در این عملیات ۱۶ نیروی امدادی، دو خودروی کمک‌دار و سه آمبولانس به ۱۵ خانوار شامل ۵۶ نفر و ۲۲ خودروی گرفتار در برف و کولاک یاری رساندند.

مثنوی خاطرنشان کرد: در این مدت چهار تخته پتو، دو تخته موکت، ۱۰ کیلوگرم نایلون و یک بسته ۷۲ ساعته میان مردم گرفتار در برف توزیع شد.

کد خبر 631995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.