رخداد حریق و حوادث ۲۴ ساعت گذشته

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، رخداد حریق و حوادث ۲۴ ساعت گذشته را تشریح کرد.

سرآتشیار فرهاد کاوه‌آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به وقوع حادثه تصادف و فوت دو سرنشین خودروی پژو پارس، اظهار کرد: ساعت ۱۲:۲۳ روز گذشته -جمعه شانزدهم دی‌ماه- حادثه برخورد یک دستگاه مینی‌بوس با سواری پژو پارس در محدوده خوراسگان جاده کشتارگاه به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی اصفهان اعلام شد.

وی با اشاره به اعزام اکیپ امدادونجات به محل حادثه، افزود: بلافاصله اکیپ امدادونجات از ایستگاه شماره ۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اضافه کرد: در این حادثه دو سر نشین پژو پارس مرد ۱۶ و ۲۵ ساله در دم جان باختند و یک سرنشین مرد ۴۳ ساله با شدت زیاد جراحت از خودرو خارج و تحویل عوامل اورژانس شهر شد.

وی گفت: رعایت نکات ایمنی و توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی می‌تواند رانندگان و سرنشینان را در مقابل خطرات احتمالی بیمه کند.

حریق سنگین در انبار لوازم جانبی موبایل

کاوه‌آهنگران با اشاره با حریق در انبار لوازم جانبی موبایل، تصریح کرد: ساعت ۱۹:۵۰ روز گذشته با اعلام شهروندان مبنی بر وقوع آتش‌سوزی در انبار لوازم جانبی موبایل واقع در خیابان عسگریه، بلافاصله دو اکیپ اطفای حریق با اطفائیه‌های سنگین و فوق‌سنگین از ایستگاه‌های شماره چهار و ۹ و خودروی حامل دستگاه تنفسی در محل حریق حاضر شدند.

وی افزود: آتش‌نشانان با اقدام سریع و صحیح آتش را مهار و از سرایت شعله به دیگر نقاط انبار که حجم زیادی از لوازم جانبی در آن بود، جلوگیری کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: علت آتش‌سوزی تحت بررسی است.

کد خبر 631899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.