لزوم اختصاص ۲ سالن ورزشی چندمنظوره در بخش‌های ارمند و خانمیرزا

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان خانمیرزا در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: اختصاص دو سالن ورزشی چندمنظوره جهت استفاده ورزشی در بخش‌های ارمند و خانمیرزا ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدیعقوب باقری امروز _دوشنبه دوازدهم دی‌_ در جمع خبرنگاران، با اشاره به لزوم اختصاص دو سالن ورزشی چند منظوره جهت استفاده ورزشی در بخش‌های ارمند و خانمیرزا، اظهار کرد: اختصاص این دو سالن علاوه بر استفاده ورزشکاران می‌تواند در زمان بحران جهت اسکان و تأمین امکانات لازم به‌منظور مقابله با موارد بحرانی در دستور کار اداره ورزش‌وجوانان و هلال احمر باشد.

وی ادامه داد: اعضای شوراهای اسلامی باید آینده‌نگر باشند و تنها به چهار سال فعالیت خود نگاه نکنند، زیرا باید تا سال‌ها بعد ردپای آن‌ها باقی باشد، البته ظرفیت‌های خوبی در استان فراهم است که شاید توان استفاده از آن را نداریم.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان خانمیرزا در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری ادامه داد: شهرستان خانمیرزا دارای بافت تاریخی است که باید به درستی حفظ شود تا در اختیار میراث‌خواران قرار نگیرد که امیدواریم این مهم مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: اجرای طرح‌های هادی روستایی در بخش‌های مرکزی خانمیرزا و ارمند به‌ویژه دهستان جوانمردی با مشکل جدی مواجه شده است و مردم از بنیاد مسکن که متولی این حوزه است، انتظار دارند ضمن بازدید میدانی نسبت به رفع مشکلات و بازنگری طرح اقدام کنند.

باقری با اشاره به مشکلات راه‌های روستایی در شهرستان خانمیرزا افزود: اختصاص قیر رایگان به روستاها باید پیگیری شود و واریز اعتباراتی برای دهیاری‌های شهرستان به صورت ویژه جهت زیرسازی آسفالت روستاها در دستور کار قرار گیرد.

وی گفت: اعتبارات و امکانات امداد و نجات در استان ضعیف است، همچنین جبران خسارات ناشی از سیل برای مردم بی‌اطلاع که زمان وقوع حادثه خسارات را توسط کلانتری صورتجلسه نکردند، کار دشواری است.

عضو هیئت رئیسه شورای عالی استان‌های کشور ادامه داد: عشایر استان بین مرزهای چهارمحال‌وبختیاری، خوزستان و لرستان مدام ییلاق و قشلاق می‌کنند و در همین رفت‌وآمدها دچار بحران‌های طبیعی و غیر طبیعی می‌شوند، دستگاه‌های متولی خدمات‌رسان بر سر این موضوع که عشایر بحران‌زده در حوزه استحفاظی ما نیست و مربوط به استان دیگری است، بحث دارند که این مشکل به معضل تبدیل شده است.

وی گفت: خارج از هر حد و مرزی باید به تمام هموطنان در هر حوزه و هر نقطه‌ای از کشور امدادرسانی شود، به عنوان مثال وقتی سیل یا زلزله در یک شهرستانی اتفاق می‌افتد، از تمام مناطق کشور برای کمک به آسیب‌زدگان بسیج می‌شوند.

کد خبر 630803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.