شاخص آلودگی هوای مناطق تهران؛ امروز ۱۱ دی‌ماه

کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز در ساعت منتهی به ۱۰ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۶۲ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وضعیت هوای تهران امروز _یکشنبه یازدهم دی‌ماه_ به شرح زیر است:

امروز سنجش کیفیت هوا در ایستگاه باقرشهر با شاخص ۲۱۵ در وضعیت بسیار ناسالم (بنفش) است.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های اسلام‌شهر با شاخص ۱۸۱، اقدسیه منطقه یک با شاخص ۱۵۸، امام‌خمینی با شاخص ۱۶۰، باغستان شهریار با شاخص ۱۶۴، پارک رازی با شاخص ۱۷۷، پاسداران با شاخص ۱۷۳، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۱۷۷، پیشوا با شاخص ۱۷۴، تربیت مدرس منطقه شش با شاخص ۱۶۷، تهران پارک شکوفه با شاخص ۱۷۵، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۱۵۴، دماوند با شاخص ۱۶۲، ستاد بحران منطقه هفت با شاخص ۱۶۱ و شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۱۷۶ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

همچنین وضعیت سنجش کیفی هوا در ایستگاه‌های شریف منطقه دو با شاخص ۱۶۰، شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۱۷۲، شهرداری مرکز منطقه ۱۲ با شاخص ۱۷۳، شهرداری منطقه دو با شاخص ۱۶۵، شهرداری منطقه چهار با شاخص ۱۶۴، شهرداری منطقه ۱۰ با شاخص ۱۷۱، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۱۶۷، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۹۲، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۱۹۱، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۱۶۵، شهریار با شاخص ۱۷۶، علم و صنعت با شاخص ۱۷۴، قائم با شاخص ۱۷۴، قرچک با شاخص ۱۹۷، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۱۵۵، ملارد با شاخص ۱۶۲ و ورامین با شاخص ۱۹۱ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

سنجش کیفی هوا در ایستگاه‌های پونک با شاخص ۱۴۵، چشمه با شاخص ۱۱۱، دانشگاه تهران با شاخص ۱۲۲، رباط‌کریم با شاخص ۱۳۳، ژئوفیزیک با شاخص ۱۳۸، سلامت با شاخص ۱۱۵ و میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۱۱۱ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های آتی‌ساز با شاخص ۹۵، اتوبان محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۹۳، شهرداری منطقه ۱۶ با شاخص ۷۳ و قدس با شاخص ۹۰ در وضعیت هوای قابل قبول (زرد) قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 630514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.