بهترین خدمات تابلو سازی تبلیغاتی در تهران

اغلب تابلو های تبلیغاتی که در تابلو سازی ها سفارش ساخت می شود تابلو  چلنیوم هستند و حروفی که روی این وسیله تبلیغاتی نصب می گردد توسط رول چلنیوم ساخته می‌شود.

انواع مختلف تابلو سازی تبلیغاتی

این تابلو ها دارای مدل های مختلف می باشد که قیمت تابلو چلنیوم نیز با توجه به مدل آن متفاوت می باشد.

رول چلنیوم

رول چلنیوم در واقع می توان گفت که یکی از اصلی ترین اجزای مهم در صنعت تابلو سازی محسوب می شود . زیرا که این روز ها اغلب تابلو های تبلیغاتی که در تابلو سازی ها سفارش ساخت می شود تابلو چلنیوم می باشند . حروفی که روی این وسیله تبلیغاتی نصب می گردد توسط رول چلنیوم ساخته خواهد شد.

پس رول های چلنیوم در صنف تابلوسازان از اهمیت قابل توجهی برخوردار است . رول چلنیوم می تواند از نشانه های پیشرفت تکنولوژی باشد زیرا که در گذشته صنعت تابلوسازی به گونه ای که امروزه فعالیت دارد نبوده است .

مشخصات رول چلنیوم :

به نوارهای رنگی منعطفی که در ابعاد و ضخامت‌های متنوعی نیز می باشند رول های چلنیوم می گویند . این رول‌ها در عرض‌های ۷ و ۹ سانتی‌ متری می باشند . البته سایز های ۱۱ متری لول‌ های چلنیوم را نیز می‌توانید در بازار پیدا کنید که از این سایز رول‌ها اغلب در ساختن تابلوهای بزرگ مورد استفاده قرار می گرد . اندازه ضخامتی که در ساخت این رول‌ها در نظر گرفته شده به طور معمول میان ۳ الی ۵ سانتی‌ متر می باشد البته لازم به ذکر است که این رول ها با توجه به نیاز در ضخامت‌ های مختلف و متفاوتی استفاده می گردد .

رول چلنیوم

تابلو چلنیوم ساده

در اصل تابلو چلنیوم در ساده ترین شکل، دارای اجزای مهمی شامل لبه چلنیوم، پلکس گلاس، SMD، پی وی سی و منبع تغذیه می باشد. این تابلو ظاهر ساده ای دارد و در رنگ های متفاوت از پلکسی گلاس طراحی و ساخته می شود. با وجود سادگی این تابلو، باز هم طرفداران خاص خودش را دارد و از زیبایی چشم گیری بهره مند است. به جرات می توان گفت با ورود این تابلو به صنعت، تحول عظیمی در دنیای تابلو سازی ایجاد شد. در اصل چنل در این تابلو به این معناست که در آن حرف یا شملی را به صورت یو U در آورده و حرف و یا شکلی را بعد از چسباندن به شکل یو ایجاد می کنند.

طراحی تابلو چلنیوم ساده

بهترین خدمات تابلو سازی تبلیغاتی در تهران

روش اول به شکل دستی می باشد که سازندگان این نوع تابلو لبه های تابلو را به صورت دستی شکل می دهند یعنی تمامی ساخت تابلو به صورت دستی انجام می شود که ساخت تابلو به شکل دستی میان تابلو سازان طرفداران زیادی دارد.

روش دوم ساخت تابلو چلنیوم ساده توسط دستگاه اتوماتیک انجام می شود که در این روش لبه تابلو چلنیوم توسط دستگاه اتوماتیک خم می شود. همچنین توسط طراحی ها و برش ها توسط این دستگاه انجام می شود. تابلو سازانی که زمان زیادی است که به این کار مشغول اند جز طرفداران این روش ساخت تابلو نمی باشند زیرا این افراد عقیده دارند که تابلو سازی نوعی هنر است که باید با دست انجام شود.

تابلو چلنیوم ساده

تابلو چلنیوم لبه پانچی

تابلو چلنیوم لبه پانچی به تابلویی گفته می شود با استفاده از دستگاه مخصوص پانچ حروفی با لبه های برجسته و اندازه و ردیف های مشخص بر روی آن ایجاد می شود. دستگاه پانچ سوراخ های یکسان با اشکال مختلفی در تابلو ایجاد می کند. نور از این سوراخ ها با انعکاس زیبایی ساطع می شود و تصویری را در چشم بیننده ایجاد می کند و بیننده تصور می کند که چراغ های تابلو در حال چشمک زدن هستند.

بهترین خدمات تابلو سازی تبلیغاتی در تهران

با استفاده از دستگاه پانچ می توان شکل های مختلفی در اندازه ها و ابعاد متعددی بر روی تابلو طراحی کرد. معمولا در تابلو مغازه های لوکس ، طلافروشی ها ، سالن های زیبایی ، باشگاهها ، رستوران ها و سایر مکان های مجلل از این تابلو برای افزایش زیبایی و جذابیت آن ها استفاده می شود. مواد به کار رفته در حروف تابلوی پانچی مختلف است. به عنوان مثال شما می توانید از فلز یا استیل در طراحی حروف استفاده کنید.

تابلو چلنیوم لبه پانچی

تابلو چلنیوم فول کالر

تابلو چلنیوم فول کالر همچون تابلو چلنیوم ساده می باشد اما با این تفاوت که در داخل این نوع از تابلوهای چلنیوم، از لامپ های تمام رنگی ( فول کالر ) همراه با برد کنترل مخصوصی مورد استفاده قرار می گیرد که قادر باشد تا تعداد رنگ های بیشتری را به نمایش بگذارد. در واقع تعداد این رنگ ها در تابلوهای چلنیوم فول کالر تا حدود 16 میلیون رنگ می رسد. این تابلوهای فول کالر با استفاده از لامپ های تمام رنگی نوعی رقص نور را درون خود ایجاد می نمایند. به صورتی که تابلو چلنیوم ساده را تمام رنگی ( فول کالر ) می نماید

تابلوهای حروف برجسته چلنیوم به ویژه نوع فول کالر آن، با ورود به بازار تبلیغاتی و تابلوسازی بسیار موثر واقع شدند و تحول عظیمی را ایجاد نمودند. در واقع این نوع از تابلو چلنیوم حروف برجسته، همواره با استقبال مشتریان و اصناف همراه می باشد.

این مدل از تابلو های چلنیوم مشابه نوع چلنیوم ساده می باشد. با این فرق که داخل آن از لامپ های کوچک تمام رنگی استفاده خواهد شد. از طریق کنترل مخصوص کنترل خواهد شد تا رنگ های بیشتر و متفاوت تری را نشان دهد. با اینکه تعداد رنگ های استفاده شده در لامپ های به کار رفته در تابلو چلنیوم فول کالر حدود 16 میلیون رنگ بوده است.

می توان از طریق برد کنترل رقص نور را داخل تابلو تبلیغاتی به وجود آورد به شکلی که این تابلو ساده در آخر به تابلو چلنیوم فول کالر تبدیل خواهد کرد ریموت کنترل ویژه ای که قادر است 16 میلیون رنگ را به اجرا بگذارد و کنترل نماید نوع جدیدی از تابلوهای چلنیوم را در صنایع تابلو سازی ایجاد خواهد کرد.

تابلو چلنیوم فول کالر

تابلو چلنیوم باکس

یکی از مهمترین دلایل استفاده از تابلو چلنیوم باکس ، قطر کم قلم حروف ، ضخامت کم در حروف و عدم ساخت حروف برجسته است. قطر کم قلم در حروف برجسته سبب شده است که تابلوی چلنیوم باکس در طرح های مختلف ساخته و طراحی شود.

روش ساخت تابلوی چلنیوم باکس به این صورت است که ابتدا دور پلکسی را به شکل های مختلف و قابل ساخت به وسیله حروف سازان لبه چلنیوم برش می زنند و باکس چلنیوم را می سازند؛ سپس حروف پلکسی گلاس که قطر قلم آن ها کم است ، به وسیله کلرو فرم بر روی باکس چسبانده می شود و به وسیله لامپ اس ام دی نورپردازی آن را انجام می دهند.

در تابلو چلنیوم باکس ، تبلیغات های مورد نظر شما مانند : عکس ، استیکر ، متن و… در داخل جعبه هایی نصب می شود. جنس جعبه های تابلو چلنیوم باکس از نوع چوب ، پلکسی گلاس ، چلنیوم و یا آلومینیوم تشکل شده است. انتخاب جنس تابلو بستگی به نوع و سلیقه مشتریان شما دارد. تابلوی چلنیوم باکس هم با نورپردازی و هم بدون نورپردازی ساخته و طراحی می شوند. نورپردازی های تابلو چلنیوم باکس از طریق فضای داخلی باکس انجام می شود.

تابلو چلنیوم باکس

تابلو چلنیوم پانچ

امروزه تابلو چلنیوم پانچ جزو براق ترین و درخشان ترین تابلوهای تبلیغاتی است که به شیوه های متفاوت اجرا و پیاده سازی می شود و نحوه نمایش نوری آن است که سبب تفاوت تابلو چلنیوم پانچ می گردد و اگر به دنبال یک تابلوی مناسب تبلیغاتی مدرن و زیبا هستید تا بتوانید علاوه بر زیباسازی نمای محل تجاری خود به معرفی بیست و چهار ساعته برند خود بپردازید.

کد خبر 630369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.