هرآنچه یک شرکت طراحی سایت باید برای شما انجام دهد

امروزه بسیاری از افراد به دنبال آگاهی از خدماتی هستند که یک شرکت طراحی سایت باید در اختیار کارفرمایان قرار دهد، تا بهتر با وظایف و تعهدات هر یک از طرفین در اجرای قراردادها پی ببرند.

به طور حتم آگاهی از این تعهدات و خدماتی که یک شرکت طراحی سایت باید در اختیار شهروندان و کلیه افراد حقیقی و حقوقی قرار دهد از اهمیت زیادی برخوردار است و به همین دلیل ما تلاش کرده ایم در ادامه اشاره ای به این خدمات و نحوه ارائه آن ها به شهروندان یا شرکت ها و سازمان ها بپردازیم.

خدمات مشاوره برای طراحی سایت

یکی از اولین خدماتی که یک تیم یا شرکت طراحی سایت باید در اختیار کارفرما قرار دهد، ارائه مشاوره در مورد نحوه راه اندازی سایت و مشخصات آن است.

پس اگر قصد طراحی و راه اندازی یک سایت برای ارائه خدمات فروشگاهی یا اهداف دیگر را داشته باشید در مرحله اول باید انتظار داشته باشید که کارشناسان حاضر در شرکت های طراحی سایت کلیه راهنمایی های لازم را در زمینه نحوه طراحی سایت فروشگاهی و هزینه های آن در اختیار شما قرار دهند.

لازم به ذکر است که برخی از سایت ها باید با دریافت مجوز تاسیس شوند و ارائه خدمات به شهروندان بدون دریافت این مجوزها امکان پذیر نیست. برای همین ممکن است مشاوره هایی که شرکت طراحی سایت در اختیار شما قرار می دهد در بر گیرنده مسائل و نکات متعددی باشد که هر یک با توجه به هدف شما از راه اندازی یک سایت جدید و کاربری آن مهم خواهند بود.

راه اندازی و تست اولیه سایت

پس از این که مشاوره های لازم در اختیار کارفرما قرار گرفت، طرفین باید در مورد نحوه طراحی سایت و هزینه های آن به توافق برسند. در ادامه نیز فرایند طراحی سایت آغاز خواهد شد.

نکته: باید به خاطر داشته باشید که زیر ساخت های نرم افزاری متفاوتی مانند وردپرس یا زبان های برنامه نویسی برای راه اندازی سایت استفاده می شوند.

برای همین شرکت یا تیمی که قصد راه اندازی وبسایت شما را دارد باید با در نظر گرفتن نیازهای کارفرما و پس از ارائه مشاوره های لازم بهترین زیرساخت را برای راه اندازی سایت استفاده کرده باشد.

آیا وردپرس زیرساخت خوبی برای راه اندازی سایت است؟

بسیاری از سایت های فروشگاهی و خدماتی که در داخل و خارج از ایران طراحی و توسعه یافته اند با استفاده از زیر ساخت وردپرس ایجاد شده اند.

برای همین است که می توان وردپرس را یکی از بهترین زیرساخت های نرم افزاری برای توسعه وبسایت دانست که در کمترین زمان ممکن امکان طراحی سایت فروشگاهی یا سایر سایت های خدماتی و شرکتی را خواهد داد.

با این وجود به خاطر داشته باشید که برای شرکت های بزرگ و یا فروشگاه هایی که قصد ارائه خدمات به حجم بالایی از متقاضیان را دارند نیاز به استفاده از زیرساخت های دیگر برای راه اندازی سایت خود خواهند داشت.

پس یکی از وظایف شرکت طراحی سایت ارائه مشاوره به کارفرما برای انتخاب زیرساخت مناسب و طراحی سایت با توجه به نیاز او خواهد بود.

سئو سایت

بهینه سازی و سئوی سایت یکی دیگر از خدماتی است که بسیاری از افراد نیازمند به استفاده از آن برای ارتقای جایگاه خود در مقایسه با رقبا هستند.

برای همین شاید یک شرکت طراحی سایت بتواند این خدمات را در کنار راه اندازی اولیه سایت در اختیار شما قرار دهد.

لازم به ذکر است که یک وبسایت که به خوبی طراحی شده است زیرساخت اولیه لازم برای بهینه سازی و توسعه بیشتر آن در آینده را دارد.

برای همین حتی اگر قصد دارید سئوی سایت را به یک سئوکار واگذار کنید، در مراحل اولیه بهینه سازی سایت، این شرکت و تیم توسعه دهنده وبسایت است که قدم های اول را برای بهینه سازی آن بر می دارد.

این فعالیت ها در قالب تلاش برای افزایش سرعت و طراحی ریسپانسیو سایت یا انتخاب بهترین نام دامنه و ... خواهد بود.

لازم به ذکر است که ممکن است این شرکت ها امکان ارائه خدمات بهینه سازی سایت با استفاده از سئوکاران مجرب را نیز داشته باشند.

آیا تولید محتوا توسط شرکت طراحی سایت انجام می شود؟

با توجه به این که همه سایت ها نیاز به محتوا برای قرار دادن در صفحات اصلی و فرعی خود هستند، یکی از سوالاتی که مطرح می شود این است که آیا می توان انتظار کار تولید محتوا را از شرکت طراحی سایت داشت؟

به طور معمول محتوای سایت باید توسط محتوانویسان تولید شود. با این وجود بسیاری از شرکت های طراحی سایت می توانند در صورت نیاز کارفرما (با استفاده از تیم تخصصی تولید محتوای خود)، به ارائه این خدمات بپردازند.

آیا پشتیبانی از سایت در زمره وظایف شرکت است؟

بله. به طور معمول شرکت های طراحی سایت تلاش می کنند تا ضمن رفع مشکلات سایت، آموزش های لازم برای استفاده از آن را به کارفرما بدهند.

حتی ممکن است شرکت هایی که سایت شما را راه اندازی کرده اند برای مدت یک سال به ارائه خدمات پشتیبانی بپردازند. برای همین بهتر است در این مورد با کارشناسان شرکت های ارائه دهنده خدمات طراحی سایت مشورت کنید تا اطلاعات بیشتری در مورد نحوه پشتیبانی از سایت در اختیار شما قرار دهند.

سخن آخر

هرآنچه یک شرکت طراحی سایت باید برای شما انجام دهد

امروزه بسیاری از افراد به دنبال راه اندازی یک سایت جدید برای ارائه خدمات به اقشار مختلف جامعه یا برای فروش آنلاین و عرضه انواع محصولات مصرفی و واسطه ای هستند. به همین دلیل است که علاقه مند به آشنایی با کلیه خدماتی هستند که توسط شرکت های طراح سایت در اختیار آن ها قرار می گیرد.

با توجه به سوالات متعددی که در این مورد پرسیده می شود، در این متن اشاره کوتاهی به خدماتی کردیم که به طور معمول توسط شرکت های ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

شما می توانید در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر و مشاوره در مورد این خدمات، با شرکت طراحی سایت نبض نت تماس بگیرید تا ضمن دریافت پاسخ سوالات خود، امکان راه اندازی و توسعه یک وبسایت جامع با کلیه امکانات لازم را در کوتاه ترین زمان ممکن داشته باشید.

کد خبر 629922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.