طب ایرانی مکتب غنی با ظرفیت‌های بالقوه است

مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: طب ایرانی مکتب غنی با ظرفیت‌های بالقوه در پیشگیری، درمان، آموزش، پژوهش، تولید، کارآفرینی و فناوری‌های دانش‌بنیان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدعلی درخشان امروز -پنجشنبه هشتم دی‌ماه- در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه سومین جشنواره طب ایرانی بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود، اظهار کرد: طب ایرانی یک مکتب غنی طبی با ظرفیت‌های بالقوه در پیشگیری، درمان، آموزش، پژوهش، تولید، کارآفرینی و فناوری‌های دانش‌بنیان است.

وی ادامه داد: دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت در راستای توسعه منطقی این مکتب طبی سومین جشنواره طب ایرانی را با شعار " طب ایرانی، مسیر پیشرفت و نوآوری علمی " به منظور شناسایی، معرفی و حمایت از دانشمندان، پژوهشگران و فن‌آوران برتر و همچنین ایجاد تعامل چندجانبه بین مراکز آموزشی، تحقیقاتی و درمانی در سطح ملی برگزار می‌کند.

مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تصریح کرد: در این دوره از جشنواره علمی، محورهای آموزش، پژوهش، درمان، فناوری، بین‌الملل، پیشکسوت، بخش فرهنگ و هنر با محورهای فیلم کوتاه و مستند، عکاسی، موشن گرافیک، پوستر و اینفوگرافیک، داستان کوتاه برای کودکان، خوشنویسی و بخش دانش‌آموزان با محورهای داستان‌نویسی، نقاشی، اسباب‌بازی، بازی‌های رومیزی و بازی‌های رایانه‌ای فعال است.

وی با اشاره به اهمیت جوانی جمعیت و تأکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) موضوع بخش ویژه این دوره از جشنواره جوانی جمعیت در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: فرصت ثبت‌نام در این جشنواره تا پنجم دی ماه سال جاری بود و آئین اختتامیه این رویداد نیز در تاریخ چهارم بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.

کد خبر 629895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.