پیمان شکرزاده در گفتوگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه سامانه ۱۳۷ شهرداری پل ارتباطی میان شهروندان با شهرداری است، اظهار کرد: شهروندان محور اصلی مدیریت شهر هستند؛ لذا برنامهریزی و سرمایهگذاری برای این بخش در راستای رفع موانع و مشکلات زیرساختی بسیار مؤثر خواهد بود.
وی با بیان اینکه سامانه ۱۳۷ با توجه به ضرورت امانتداری و رسیدگی به امور شهروندان مهم است، افزود: مدیران و کارشناسان شهرداری موظف هستند پیامهای ارسال شده در سامانه ۱۳۷ را در اولویت رسیدگی قرار دهند و در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکلات و موانع اقدام کنند.
شهردار گلپایگان خاطرنشان کرد: گزارشها از سامانه ۱۳۷ به صورت هفتگی اخذ و اطلاعرسانی عمومی میشود، واحدهای مختلف شهرداری نیز موظف هستند عملکرد خود را در رسیدگی به درخواستهای شهروندان به صورت ماهیانه گزارش دهند.
شکرزاده ادامه داد: بر اساس گزارش آمار سامانه مدیریت شهری، از ابتدای سال جاری تاکنون شهروندان گلپایگانی چهار هزار و ۳۶۴ تماس با سامانه ۱۳۷ برقرار کردهاند که از این تعداد هزار و ۹۲۷ مورد مشاوره تلفنی بوده و مابقی موارد پس از ثبت درخواستها و مشکلات شهروندان به واحدهای اجرایی مربوطه ارجاع داده شده است.
وی گفت: بر اساس آمار ثبت شده در سامانه مدیریت شهری شهرداری، برای بیش از ۹۴ درصد از درخواستهای شهروندان اقدام لازم انجام شده است.
شهردار گلپایگان افزود: سامانه ۱۳۷ به منظور انعکاس مشکلات شهروندان به واحدهای مختلف شهرداری، پیگیر امور است و شهروندان میتوانند مشکلات شهری خود را با سامانه ۱۳۷ در میان بگذارند یا از طریق دانلود برنامه «گلپایگان من» مطالبات خود را به صورت متن، صوت، عکس و فیلم به شهرداری انتقال دهند.
نظر شما