برقراری بیش از ۴ هزار تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری

شهردار گلپایگان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون چهار هزار و ۳۶۴ تماس با سامانه ۱۳۷ برقرار شده که از این تعداد هزار و ۹۲۷ مورد مشاوره تلفنی بوده است.

پیمان شکرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه سامانه ۱۳۷ شهرداری پل ارتباطی میان شهروندان با شهرداری است، اظهار کرد: شهروندان محور اصلی مدیریت شهر هستند؛ لذا برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری برای این بخش در راستای رفع موانع و مشکلات زیرساختی بسیار مؤثر خواهد بود.

وی با بیان اینکه سامانه ۱۳۷ با توجه به ضرورت امانتداری و رسیدگی به امور شهروندان مهم است، افزود: مدیران و کارشناسان شهرداری موظف هستند پیام‌های ارسال شده در سامانه ۱۳۷ را در اولویت رسیدگی قرار دهند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکلات و موانع اقدام کنند.

شهردار گلپایگان خاطرنشان کرد: گزارش‌ها از سامانه ۱۳۷ به صورت هفتگی اخذ و اطلاع‌رسانی عمومی می‌شود، واحدهای مختلف شهرداری نیز موظف هستند عملکرد خود را در رسیدگی به درخواست‌های شهروندان به صورت ماهیانه گزارش دهند.

شکرزاده ادامه داد: بر اساس گزارش آمار سامانه مدیریت شهری، از ابتدای سال جاری تاکنون شهروندان گلپایگانی چهار هزار و ۳۶۴ تماس با سامانه ۱۳۷ برقرار کرده‌اند که از این تعداد هزار و ۹۲۷ مورد مشاوره تلفنی بوده و مابقی موارد پس از ثبت درخواست‌ها و مشکلات شهروندان به واحدهای اجرایی مربوطه ارجاع داده شده است.

وی گفت: بر اساس آمار ثبت شده در سامانه مدیریت شهری شهرداری، برای بیش از ۹۴ درصد از درخواست‌های شهروندان اقدام لازم انجام شده است.

شهردار گلپایگان افزود: سامانه ۱۳۷ به منظور انعکاس مشکلات شهروندان به واحدهای مختلف شهرداری، پیگیر امور است و شهروندان می‌توانند مشکلات شهری خود را با سامانه ۱۳۷ در میان بگذارند یا از طریق دانلود برنامه «گلپایگان من» مطالبات خود را به صورت متن، صوت، عکس و فیلم به شهرداری انتقال دهند.

کد خبر 629715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.