کشف ۳۲۸ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس استان‌های فارس و تهران

فرمانده انتظامی استان فارس از توقیف خودروی سواری سمند و کشف بیش از ۳۲۸ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس و تهران، خبر داد.

سردار رهام بخش‌حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند، فردی با یک خودروی سواری سمند در محور "هرمزگان - شیراز" در حال انتقال یک محموله تریاک است، از این رو موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس پس از هماهنگی با مرجع قضائی به این محور اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی مقطعی موفق شدند، خودرو حامل تریاک را در ورودی شیراز از سمت زرقان شناسایی و دستور ایست صادر کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: مأموران با اقدامات فنی و تخصصی و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز موفق شدند، خودروی سواری سمند را توقیف و راننده را دستگیر کنند، همچنین در بازرسی از این خودرو ۳۲۸ کیلو و ۳۶۰ گرم تریاک را کشف کنند.

وی با اشاره به اینکه متهم جهت اجرای مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد، خاطرنشان کرد: از مردم درخواست می‌کنم، هرگونه مورد مشکوک را به سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع و پلیس را در مبارزه با سوداگران مرگ یاری رسانند.

کد خبر 629128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.