بروزترین مرجع لیست قیمت تورهای استانبول و بدروم

بهترین شهرهای ترکیه برای سفر کدامند؟ این سوالی است که در ذهن بسیاری از علاقه مندان به سفر به این کشور اوراسیایی وجود دارد و جواب به آن بی شک کمی پیچیده و دشوار است!

دشواری این سوال نیز تنها به دلیل متنوع بودن شهرهای توریستی این کشور است. در اصل می‌ توانیم بگوییم ترکیه کشوری است که هر نوع توریستی با هر سلیقه از سفر به شهرهای مختلف آن نهایت لذت را می ‌برد. در ادامه قصد داریم بروزترین مرجع لیست قیمت تورهای ترکیه به مقاصد استانبول و بدروم را به شما معرفی کند؛ همراه ما باشید.

بهترین قیمت تور استانبول در نامی گشت

هر ساله استانبول در بازه زمانی تعطیلات روزهای پر شور و مملو از گردشگر را تجربه می کند و از آنجاییکه این فصل به شکلی ایام " های سیزن " خرید تور استانبول ترکیه بشمار می رود، در این بازه زمانی کمی قیمت هتل ها و بلیط هواپیما تهران استانبول گران می شود. در نتیجه بیشتر مسافرانی که این زمان ها را برای سفرشان انتخاب می کنند، بیشتر به جهت خرید کردن و استفاده از تخفیفات هیجان انگیز این فصل راهی تور استانبول می شوند. تورهای استانبول در تعطیلات نوروز و تابستان یکی از پرطرفدارترین بازه زمانی ها برای مسافران ایرانی محسوب می شود و اینکه این تاریخ ها همیشه جزو پرفروش ترین تورهای استانبول هستند. در نهایت شما علاقه مندان با کسب اطلاعات کافی از لیست قیمت تور استانبول می توانید وارد وبسایت آژانس نامی گشت شوید و متنوع ترین و بروزترین پکیج های تور استانبول را مشاهده نمایید. ضمنا این مجموعه توریستی و گردشگری فرصتی عالی برای شروع سفری بی دغدغه و خاطره انگیز به استانبول زیبا را برای شما فراهم خواهد کرد.

بروزترین مرجع لیست قیمت تورهای استانبول و بدروم

خوب اول از همه شما در خصوص خرید تور استانبول باید نوع سفرتان یعنی هوایی یا زمینی سفر کردن و هتل مورد نظرتان را انتخاب کنید که مهمترین و اصلی ترین فاکتور تاثیر گذار بر روی قیمت تور استانبول از تهران و سایر شهرها، تاریخ سفر شماست!! قیمت تورهای استانبول نامی گشت بر اساس مدت زمان تور، نوع هتل و کیفیت آن، خدمات پکیج تور و ایرلاین مورد نظر، تعیین می‌شود. پس اگر قصد دارید سفری برنامه ریزی شده و بر اساس سلیقه و بودجه خود داشته باشید، قبل از سفر در مورد زمان تور، نوع هتل انتخابی، پکیج تور استانبول و شرکت هواپیمایی که با آن سفر می کنید برنامه ریزی کرده تا سفری طبق بودجه و قیمت مورد نظرتان داشته باشید.

مناسب ترین نرخ بدروم در نامی گشت

بدون اغراق بدروم یکی از زیباترین شهرهای ساحلی در ترکیه نام دارد که تمام امکانات و خدمات عالی را برای تبدیل شدن به بهترین مقصد تفریحی و ساحلی در ترکیه ارائه کرده است. از امکانات تفریحی مختلف و متنوع گرفته تا جاذبه های تاریخی و طبیعی همه در این شهر گرد هم آمده اند تا نهایت لذت را به شما هدیه دهند. بدروم از لحاظ آب و هوای از آن شهرهایی است که به دلیل دارا بودن موقعیت جزیره ای خود، دارای آب و هوای کاملا مدیترانه ای است. درباره سفر به بدروم باید این را بدانید که با اینکه این شهر دارای فرودگاه بین المللی است اما با این حال از تهران به مقصد این شهر پرواز مستقیمی وجود ندارد و برای رفتن به این مقصد باید حتما از تهران به مقصد استانبول بروید و سپس از آنجا با کمک راه های زمینی و یا پرواز داخلی به سمت این شهر پرواز کنید.

بروزترین مرجع لیست قیمت تورهای استانبول و بدروم

قیمت تور بدروم نسبت به سال گذشته حدودا 50 درصد افزایش داشته است؛ از عوامل تأثیرگذار و اساسی بر روی افزایش قیمت این تور را می ‌توان به نرخ هتل ‌ها و ایرلاین ها اشاره نمود. همچنین افزایش قیمت لیر نیز تأثیرگذاری مستقیمی بر روی نرخ تورهای بدروم خواهد داشت. در ادامه با توجه ‌به هفتگی بودن پروازهای تهران به بودروم، تمامی تورهای این شهر به ‌صورت 6 شب و 7 روز برگزار می ‌شوند. البته اگر مدت ‌زمان کمتری در این شهر اقامت داشته باشید، می‌ توانید با مشاوران سفر آژانس گردشگری نامی گشت ایرانیان هماهنگ کنید تا برای برگشت زودهنگام شما، نسبت به رزرو پروازهای ایرلاین خارجی اقدام کنید. مشکل این پروازها این است که قیمت خیلی بیشتری نسبت به ایرلاین‌ه ای ایرانی دارند و بعضاً یک یا دو بار در مسیر توقف می‌ کنند. در آخر جهت اطلاع از بروزترین قیمت تور بدروم و رزرو آن می ‌توانید از طریق راه ‌های ارتباطی موجود در سایت با کارشناسان نامی گشت تماس برقرار کنید. مشاوران سفر ما، شما را جهت انتخاب بهتر زمان، هواپیما و هتل راهنمایی خواهند کرد و تمامی آن‌ ها را رزرو و هماهنگ می ‌کنند.

نتیجه گیری نهایی

در ضمن آژانس هواپیمایی نامی گشت ایرانیان بهترین و متنوع ترین تور ترکیه ارزان در قالب تور استانبول، تور آنتالیا و... در طیف گسترده ای که با توجه به ارائه بهترین خدمات و در بالاترین کیفیت به متقاضیان خود ارائه می دهد.

کد خبر 629069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.