از راوی خاطرات رزمندگان همدانی تجلیل شد

رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: «حمید حسام» همه‌جانبه در خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی در تلاش است

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمود مسگریان امروز_ شنبه سوم دی‌_ در دیدار با حمید حسام راوی خاطرات رزمندگان همدانی با اشاره به تقریظ رهبر معظم انقلاب بر آثار این خاطره‌نگار دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: حمید حسام در این برهه تاریخی همه جانبه در خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی در تلاش بوده و امید است وی این راه درخشان و پر زحمت را ادامه دهد و جامعه از این آثار استفاده کند.

وی ادامه داد: حضور نویسندگان توانمند و برجسته همدانی در حوزه ادبیات دفاع مقدس، افتخار بزرگی برای این دیار است که باید از این فرصت بی نظیر به نحو شایسته و مطلوب بهره برد.

همدان جزو شهرهای شناخته شده کشور در معرفی و بازگویی خاطرات رزمندگان

سعید شهابی‌نیا، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر همدان نیز در این دیدار با بیان اینکه از گذشته همواره به دنبال کتاب‌هایی از رشادت‌های فرماندهان و رزمندگان همدان بودیم، گفت: با نگارش کتاب‌های خوب در حوزه دفاع مقدس و خاطرات رزمندگان و خانواده شهدا شاهد درخشش همدان در این عرصه هستیم.

وی با اشاره به آثار شاخص حمید حسام در این حوزه، افزود: این خاطره‌نگار بزرگ به عنوان یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس سال‌ها در این حوزه تلاش کرده است و در حال حاضر همدان در استان و کشور جزو شهرهای شناخته شده در معرفی رزمندگان و بازگویی خاطرات و روایتگری است.

رشادت‌های رزمندگان از زبان گویا دغدغه همیشگی بود

سیدمسعود حسینی، شهردار همدان نیز در خصوص روایت راویان از رشادت‌های سایر رزمندگان خاطرنشان کرد: بازگویی رشادت‌های رزمندگان از طریق یک زبان و قلم گویا از دغدغه‌های همیشگی بود که حمید حسام با ورود در این عرصه و ارائه آثار منحصر به فرد در رفع بخشی از این دغدغه کمک کرد.

کد خبر 628831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.