برخورد مرگبار خودرو سواری با ستون برق در جاده کمربندی

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز گفت:برخورد شدید خودرو سواری در جاده کمربندی موجب مرگ راننده این وسیله نقلیه شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدهادی قانع امروز _ جمعه دوم آذرماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این حادثه ساعت ۵:۱۱ بامداد در جاده کمربندی به سمت پل امام حسن مجتبی (ع) رخ داد که بلافاصله پس از تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه ۱۲۵، آتش نشانان ایستگاه پنج به همراه گروه امداد و نجات با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز خود را به محل حادثه رساندند.

وی ادامه داد: در این حادثه یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس در حال حرکت در مسیر ناگهان با ستون برق حاشیه جاده برخورد کرده بود.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز گفت: با توجه به اینکه راننده خودرو سواری در اتاقک این وسیله نقلیه گرفتار شده بود، نیروهای آتش نشانی بی درنگ جریان برق خودرو سواری را قطع کردند و علائم هشدار دهنده را در مسیر قرار دادند.

وی تصریح کرد: آتش نشانان در ادامه با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی عملیات رهاسازی فرد گرفتار شده را آغاز کردند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن وی که کاملاً بی هوش شده بود از داخل اتاقک متلاشی شده خودرو سواری خارج کردند و تحویل کادر پزشکی اورژانس دادند.

قانع افزود: پس از انجام معاینات پزشکی از سوی امدادگران اورژانس مشخص شد راننده مرد جوان خودرو سواری بر اثر شدت جراحات وارده و در همان لحظات اولیه جان باخته است، نیروهای آتش نشانی پس پاکسازی، محل حادثه را برای بررسی علت تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.

کد خبر 628576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.