سفره یلدای سالمندان سمنانی رنگ نشــاط گرفت

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از برگزاری جشن بزرگ یلدا برای سالمندان خانه مهر و سرای نور خبر داد.

امیر نجم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: جشن بزرگ یلدا در راستای ایجاد روزی شاد با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر در سرای سالمندان خانه مهر سمنان برگزار شد.

وی افزود: در این جشن، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان فضایی شاد، پر انرژی و پرنشاط را با اجرای نمایش، مسابقه دارت، پرتاب توپ به دروازه و اجرای موسیقی و شعرخوانی برای سالمندان فراهم و روزی به‌یادماندنی را برای آنها ثبت کرد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: جمعی از کارکنان سازمان و بانوان ورزشکار آخرین شب‌های پاییز را با برگزاری جشنی در کنار سالمندان گذراندند و مزه ناب شب یلدا را با جوانان قدیم این مرز و بوم قسمت کردند.

نجم با بیان اینکه رسیدگی به دغدغه سالمندان و حفظ سلامت آنها یکی از رویکردهای مدیریت شهری است، تصریح کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان بازدید و عیادت از سالمندان و اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی را در دستور کار قرار داد که مورد استقبال سالمندان شهر قرار گرفت.

وی با بیان اینکه سالمندان سرمایه‌های گران‌بهای زندگی هستند، گفت: سالمندان سرمایه‌های فکری و گنجینه‌های ارزشمند یک کشور محسوب می‌شوند و قشری ارزشمند هستند و از تجربه و اندیشه آنان می‌توان جهت پویایی و نشاط جامعه بهره برد و با برنامه‌ریزی‌های حمایتی و درست تلاش کرد تا دوره سالمندی به برهه‌ای طلایی در زندگی هر فرد تبدیل شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان افزود: این برنامه با هدف تقویت روحیه شادی، نشاط، آسایش روانی سالمندان، ایجاد همبستگی اجتماعی و افزایش انگیزه و روحیه امید به زندگی در بین شهروندان برگزار شد.

کد خبر 628203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.