شاخص آلودگی هوای مناطق تهران؛ امروز ۲۹ آذرماه

کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز _سه‌شنبه بیست‌ونهم آذرماه_ در ساعت منتهی به ۱۳ بعدازظهر با قرار گرفتن روی شاخص ۱۲۸ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وضعیت هوای تهران امروز _سه‌شنبه بیست‌ونهم آذرماه_ به شرح زیر است:

امروز سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های اسلام‌شهر با شاخص ۱۵۸، باقرشهر با شاخص ۱۹۱، پارک رازی با شاخص ۱۸۰، پاکدشت با شاخص ۱۶۸، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۱۵۸، پیشوا با شاخص ۱۶۵، تهران پارک شکوفه با شاخص ۱۵۹، ستاد بحران منطقه هفت با شاخص ۱۵۹، شهرداری مرکز منطقه ۱۲ با شاخص ۱۶۴، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۸۴، شهریار با شاخص ۱۵۳، علم و صنعت با شاخص ۱۵۷، قائم با شاخص ۱۵۸، قرچک با شاخص ۱۸۰، منطقه ۱۵ با شاخص ۱۵۸ و ورامین با شاخص ۱۶۷ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) است.

سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های اقدسیه منطقه یک با شاخص ۱۱۵، امام خمینی با شاخص ۱۴۶، پاسداران با شاخص ۱۲۴، تربیت مدرس منطقه شش با شاخص ۱۴۰، دانشگاه تهران با شاخص ۱۱۰، شادآباد با شاخص ۱۴۵، شریف منطقه دو با شاخص ۱۱۹، شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۱۱۰، شهرداری منطقه چهار با شاخص ۱۱۲، شهرداری منطقه ۱۰ با شاخص ۱۳۴، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۱۴۲ و ملارد با شاخص ۱۲۷ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوای در ایستگاه‌های آتی‌ساز با شاخص ۸۰، اتوبان محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۷۹، پردیس با شاخص ۹۲، پونک با شاخص ۶۹، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۶۰، رباط‌کریم با شاخص ۹۷، ژئوفیزیک با شاخص ۶۰، شهرداری منطقه دو با شاخص ۹۱، شهرداری منطقه ۱۶ با شاخص ۵۷، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۷۹، قدس با شاخص ۹۶، گلبرگ منطقه هشت با شاخص ۸۷، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۸۹ و میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۹۰ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد. همچنین کیفیت هوای در ایستگاه چشمه با شاخص ۴۸، در وضعیت هوای پاک (سبز) است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 628046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.