بهره‌مندی سربازان غایب از کسر خدمت ایثارگری/تشدید عفونت‌های حاد تنفسی در سالمندان و کودکان

بعضی از مهم‌ترین اخبار سرویس جامعه ایمنا نظیر گلایه شهروندان از آلایندگی کارخانه قند اصفهان، آیا سربازان غایب از کسر خدمت ایثارگری بهره‌مند می‌شوند؟، هوا سالم و فردا مدارس و دانشگاه‌ها باز است و اوج‌گیری آلودگی هوای اصفهان در اواسط هفته را در این بسته خبری مطالعه کنید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار _ شنبه بیست‌وششم آذر _ سرویس جامعه به شرح زیر است:

برخی از شهروندان ساکنان اطراف شرکت قند اصفهان در تاریخ _ پنجشنبه بیست‌وچهارم آذر _ از آلایندگی‌هایی که این مجموعه تولید می‌کند، گلایه‌مند و معتقدند که باید این کارخانه مانند صنایع دیگر در شعاع ۵۰ کیلومتری شهر مستقر شود.

بیشتر بخوانید

اهدای عضو، تداومی پس از مرگ است که جان دیگری را از تب بیماری می‌رهاند، امید را در دل بسیاری زنده می‌کند و جسمی سرد را گرمایی ابدی می‌بخشد. ازآنجاکه هر فردی در طول زندگی ممکن است نیازمند اهدای عضو شود، این موضوع به فرهنگ‌سازی بیشتری نیاز دارد.

بیشتر بخوانید

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از امکان بهره‌مندی سربازان غایب حین خدمت از کسر خدمت ایثارگری والدین خبر داد.

بیشتر بخوانید

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه درحال‌حاضر شاخص لحظه‌ای هوا، امروز _ شنبه بیست‌وششم آذر _ را سالم نشان می‌دهد، گفت: با توجه به سالم بودن هوا، درخواستی برای تعطیلی مدارس نداشتیم.

بیشتر بخوانید

رئیس اداره نظارت و بازرسی بر امور آموزشی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: ثبت‌نام مدارس یکی از برنامه‌های دارای اولویت و مهم برای دستگاه آموزش و پرورش است. چراکه بیش از ۵۰ درصد افراد جامعه به‌طور مستقیم درگیر این فرایند هستند.

بیشتر بخوانید

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: با خروج سامانه بارشی و کاهش ۳ درجه‌ای دمای هوا در بیشتر مناطق استان، از اواسط روز بیست‌وهشتم آذر به‌تدریج با افزایش شدت پایداری جوی، شاهد روند افزایشی غلظت آلاینده‌ها طی روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری در مناطق مرکزی اصفهان خواهیم بود.

بیشتر بخوانید

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: رانندگان در فصل زمستان باید وسیله نقلیه را به لاستیک یخ‌شکن، سیستم گرمایشی و سایر موارد لازم تجهیز کنند.

بیشتر بخوانید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: دو گروه سنی کودکان و سالمندان به دلیل ضعف سیستم ایمنی در معرض عوارض شدیدتر عفونت‌های حاد دستگاه تنفسی قرار دارند. بیشتر بخوانید

معاون محیط‌زیست طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان اصفهان گفت: خشکسالی‌ها رابطه مستقیمی با شکارهای غیرمجاز دارد و هر قدر خشکسالی بیشتر باشد، گونه‌های حیات‌وحش از مناطق امن و حفاظت شده، خارج و به مناطق دیگر می‌روند که همین امر باعث شکار مجاز آن‌ها می‌شود.

بیشتر بخوانید

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری گفت: سفیران حمایت‌های روانی و اجتماعی به استان بوشهر اعزام شدند تا با استانداردهای حمایت از کودکان در مواقع بحرانی آشنا شوند.

بیشتر بخوانید

رئیس گروه تحقیق و پژوهش اداره کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: اجرای طرح «هر مدرسه یک سفیر پژوهش» از فعالیت‌ها و رویکردهای پژوهشی دستگاه تعلیم و تربیت استان اصفهان است که در این طرح با اجرای فعالیت‌های پیشنهادی یک ساعت از زنگ کلاسی دانش‌آموزان به تبیین و تفکر پیرامون یک مسئله پژوهشی اختصاص می‌یابد.

بیشتر بخوانید

کد خبر 627366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.